Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte for et stykke tid siden dette par i deres lejlighed i Brønshøj.

Jeg valgte en time med all-inclusive.

Besøget startede stille og roligt på deres sofa. De er begge helt nede på jorden og til at snakke med.

Det udviklede sig stille og roligt til mere, og jeg fik et BJ jeg vil huske længe. Waow, hun kan sutte! På med kondom og så hende op og ride og derefter i en doggy. Jeg måtte hurtigt overgive mig og fylde kondomet.

Efter en sodavand var vi klar til runde 2.

Vi kom godt rundt over hele paletten, hende op og sidde til en dobbelt penetration og slutteligt fik jeg skudt en ordentlig ladning afsted.

Jeg kan varmt anbefale at besøge disse to, det var en oplevelse, der helt sikkert skal gentages!

https://annoncelight.dk/showad/408700

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen

Jeg har også kigget på deres annonce en del gange, især har jeg tænkt på at deltage i et af deres Gangbangs, men de melder desværre altid datoerne ud så sent, at man ikke kan få fri fra arbejde eller på anden måde planlægge en god undskyldning.

Men måske jeg er heldig en gang, efter din anmeldelse, vil jeg i hvert fald forsøge endnu mere end tidligere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...