Fynboen00 12 Skrevet for 22 timer siden Jeg besøgte for et stykke tid siden dette par i deres lejlighed i Brønshøj. Jeg valgte en time med all-inclusive. Besøget startede stille og roligt på deres sofa. De er begge helt nede på jorden og til at snakke med. Det udviklede sig stille og roligt til mere, og jeg fik et BJ jeg vil huske længe. Waow, hun kan sutte! På med kondom og så hende op og ride og derefter i en doggy. Jeg måtte hurtigt overgive mig og fylde kondomet. Efter en sodavand var vi klar til runde 2. Vi kom godt rundt over hele paletten, hende op og sidde til en dobbelt penetration og slutteligt fik jeg skudt en ordentlig ladning afsted. Jeg kan varmt anbefale at besøge disse to, det var en oplevelse, der helt sikkert skal gentages! https://annoncelight.dk/showad/408700 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1222 Skrevet for 22 timer siden Tak for anmeldelsen Jeg har også kigget på deres annonce en del gange, især har jeg tænkt på at deltage i et af deres Gangbangs, men de melder desværre altid datoerne ud så sent, at man ikke kan få fri fra arbejde eller på anden måde planlægge en god undskyldning. Men måske jeg er heldig en gang, efter din anmeldelse, vil jeg i hvert fald forsøge endnu mere end tidligere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg