Hop til indhold
knallert

gimel solgt til venusloge

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Der er vist ikke andet end trools tilbage på Gimel. I de seneste måneder er der oprettet flere nye brugere end i hele 2013, tror jeg.

Når man ikke må skrive det ene sted, kan man gøre det et andet sted-med nyt navn. Tsk!

Seriøst tror jeg ikke nogen vil bruge penge på at købe Gimel. Hvad skulle motivationen være?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da vist en rigtig A. And.

For det første tror jeg ikke, at Anja ville sælge til sin "dødsfjende", sådan som jeg fra min tid på Gimel kender til de "kærlige" følelser, der er imellem Anja og VL. – det ville jo være rent harakiri. Og for det andet har Gimel i et par måneder været et lovløst sted, hvor profiler bare har kunnet oprette sig for at svine andre til og lave ballade uden at skulle stå til regnskab.

En "Thomas fra VL" har således også haft oprettet sig for at kvække med, og her kan jeg ikke få pengene til at passe, så det er givetvis også en falsk profil.

Jeg ved, at Growler læser med herinde, så kun hvis han kan bekræfte forholdet, vil jeg tro på det.

Ellers må det betegnes som en vaskeægte A. And. Eller en Disneytrold.

Personligt tror jeg, at Growler vil forblive tavs.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jow, Jernsvin, men alene det sidste indlæg i den streng, du linker til, viser jo tydeligt, at det er aktive elementer herinde på EG, der har ført deres frustrationer over mit skriv over på Gimel. Hvor Moderator ikke kan nå dem. 

Her er moderationen nemlig helt ophørt, efter at Anja reelt har kastet det økonomiske håndklæde i ringen. Så var der pludselig et vacuum samt frit spil for alle underlødige og hævntørstige elementer med sod i gnistgabet. 

Herinde ville selvsamme elementer nemlig ikke slippe af sted med den slags, og så var Gimel jo en oplagt mulighed for at svine, hvor man ikke skulle stå til regnskab for nogen eller noget som helst.

Hedomax.com har, i parantes bemærket, også lagt navn til den slags skraldespandeaktiviteter, når ejeren har været fraværende.

Derfor må læren være, at moderation er et nødvendigt onde/gode.

Anja Der er ingen grund til at nævne andet end handlet har endda inden for de sidste to uger været inde og slette to lange strenge, der især jordede Århuselskeren på den uanstændigste vis. Selv slap jeg mærkværdigvis nok noget billigere, omend fantasten Fickenstein efter sit exit fra EG nu begyndte at skrive "noveller" med simulerede samtaler imellem Århuselskeren og mig.

Ærlig talt?

Redigeret af Organizer

Del dette indlæg

Link til indlæg

whoever der har købt det.... bare de gider optimere det så det ikke tager 7 lange og 7 brede at åbne det.. jeg har endnu tilgode at gå derind og kigge fordi jeg taber tålmodigheden og det virker da ellers som et godt sted for soap....  jeg mangler bare popcornene :D :D :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har endnu tilgode at gå derind og kigge

Vær du nu glad for det, Jasmin. ;) Det er så fyldt med dårlig karma (som Line ville have sagt det) og mennesker som seriøst trænger til en hobby af en art... Eller bare noget, der minder om et liv! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vær du nu glad for det, Jasmin. ;) Det er så fyldt med dårlig karma (som Line ville have sagt det) og mennesker som seriøst trænger til en hobby af en art... Eller bare noget, der minder om et liv! :)

Desværre for de "mennesker" der er at finde derinde, så ER der deres hobby, og afrivningsmateriale, at sprede galde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Desværre for de "mennesker" der er at finde derinde, så ER der deres hobby, og afrivningsmateriale, at sprede galde.

Skulle lige til at skrive det samme :D

Har dog kun læst derinde 1 gang og det var rigeligt...

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Egentlig undrer jeg mig over hvad disse mennesker opnår.

At jeg bliver inddraget i disse menneskers skriverier er da lidt irriterende, men på den anden side er det ikke værre end når en flue summer omkring ens hoved en sommeraften.

Handlet fickenstein har lige lagt sin fantastiske historie ind igen. Læs den hvis du vil mores - med krummede tæer.

Ikke et øjeblik tror jeg det er den Fickenstein vi kender her fra EG. Dertil er sproget en tand for umodent.

På samme måde tror jeg også at en ubefæstet sjæl anvendte handlet bigdick, og skrev nogle meget perfide indlæg, ( nu slettede) som jeg ikke i min vildeste fantasi tror BigDick kunne få sig selv til at skrive. Bemærk også at handlene ikke skrives helt ens fra board til board.

Men lidt ærgerligt for Gimel er det, ligesom det er ærgerligt for de hvis handles misbruges.

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

er den læseværdig ? det fick skulle have skrevet... for det lyder da som om eftermiddagens underholdning er hjemme hvis jeg ellers kan komme ind *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

er den læseværdig ? det fick skulle have skrevet... for det lyder da som om eftermiddagens underholdning er hjemme hvis jeg ellers kan komme ind *gg*

Nja, det er lidt som at læse noget skrevet af en i 6 klasse der lige har fundet ud af det med piger og drenge. Lidt usammenhængende, men fint hvis det regner en halv times tid.

God f´nøjls.

Du kan komme ind,det tager bare et par minutter. Hvorfor siden er så langsom forstår jeg ikke. Den er meget simpel. Sikkert en meget gammel forumsoftware.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså, hvis du keder dig såååå har jeg da lidt underholdning vi kan hygge med?

Hostforårsrengøringhost ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså, hvis du keder dig såååå har jeg da lidt underholdning vi kan hygge med?

Hostforårsrengøringhost :wink:

jeg er frisk - jeg har altid fundet det meget sexet at se en mand i et frækt lille forklæde og med en støvekost 

jeg kan faktisk se på det hele dagen ... 

files.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg er frisk - jeg har altid fundet det meget sexet at se en mand i et frækt lille forklæde og med en støvekost 

Tidligere kunne man bestille nogle piger til at komme og gøre rent i mere eller mindre stuepigekustume - alt efter hvormeget man spenderede :wink:  - men jeg kan da godt se der må være et vist potentiale for en handyman  :D

Du mangler ikke at få udskiftet dit brusearmatur?

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tidligere kunne man bestille nogle piger til at komme og gøre rent i mere eller mindre stuepigekustume - alt efter hvormeget man spenderede :wink:  - men jeg kan da godt se der må være et vist potentiale for en handyman  :D

Du mangler ikke at få udskiftet dit brusearmatur?

jeg mangler et komplet nyt badeværelse *gg* - ca 6 kvm :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

files.jpg

Udover han er lidt bøfkage agtig, så påfører jeg mig da gerne sådanne et outfit hvis du mangler en rengørings mand. Betaling kan falde i naturalier ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg mangler et komplet nyt badeværelse *gg* - ca 6 kvm :)

Det kan jeg nok ikke lige overkomme, da jeg selv er igang med et ca. dobbelt så stort badeværelse - og jeg er kun kommet til gipsvæggene - vi mangler et ekstra badeværelse, hvor jeg i ro og fred kan sidde og følge med på Eroguide på min smartphone uden at blive forstyrret  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan jeg nok ikke lige overkomme, da jeg selv er igang med et ca. dobbelt så stort badeværelse - og jeg er kun kommet til gipsvæggene - vi mangler et ekstra badeværelse, hvor jeg i ro og fred kan sidde og følge med på Eroguide på min smartphone uden at blive forstyrret :P

Din Kone kommer da til at tro at du har fået noget kronisk med maven, så meget du kommer til at opholde dig derude :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Hmm Gimel overtaget af VL :-)

Der må være tale en matematisk tankegang.....

negativ gange negativ= positiv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville gerne købe Gimel men har desværre ikke tiden til det store arbejde.

Hæ! Du skulle i givet fald så også investere i en ret stor fejekost samt en rummelig container.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hæ! Du skulle i givet fald så også investere i en ret stor fejekost samt en rummelig container.

Netop. Det vil koste utrolig meget tid. Blod, sved og tårer. Det rækker min tålmodighed ikke rigtig til. Men rent seriøst så har Gimel da haft sin berettigelse for en del år siden. Nu      -     nej!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...