Tinapigen 168 Skrevet i går klokken 03:03 (edited) Velkommen til min fristende legeplads. Jeg er en ung, smuk og sexhungrende kvinde, der elsker at lege med jer. Jeg er petit, i fin form så jeg kan ride dig, på en måde du ikke har prøvet før og en lyst til at tage jeres pikke helt ned i halsen…. Gangbang mandag d. 17 marts og tirsdag d. 18 marts - begge afholdes kl 11-12.30 Det koster 1000 kr eller 130 euro at deltage i kontanter. Ønskes anal koster dette 300 kr. ekstra. Ønsker du kun at kigge, med mulighed for at komme udover mig, koster det 400 kr. Hvis der er plads for de aktive deltagere, må man røre lidt ved bryster og min dejlige røv inden “afslutning”. Kvinder gratis Lidt info om mig: Jeg er generelt energisk og passioneret i sengen, og elsker at være jeres frække legetøj, når vi leger sammen. Jeg kan godt lide at blive domineret med blide smæk, spyt, facefuck, dp, lidt ydmygelse. Men nyder også det rolige rigtig meget. Jeg er eksperimenterende, og elsker at prøve forskellige stillinger og få lov at hoppe lidt på jeres pikke. Hvis der er flere til stede, må man også binde mig, og lege med mig sådan. Jeg bærer en let gennemsigtig maske, men du kan sagtens stadig se, hvilken ung og smuk kvinde jeg er. 27 år, 174 cm høj og vejer ca. 58 kg. En slank og fræk pige. Praktisk info: Alt med kondom undtaget blow. Husk kondomer i egen størrelse Der serveres øl og vand Der er mulighed for bad, hvis man trænger til det, så man er lækker ren til at lege med. Håber du er klar til at lege med mig, det bliver som altid voldsomt frækt! Skriv til: Pigen1@protonmail.com Husk at notere: 17/3 eller 18/3 i emnet Redigeret i går klokken 03:24 af Tinapigen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den store stav 32 Skrevet i går klokken 06:07 Kom til København 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1720 Skrevet for 8 timer siden Tag det i PM. Det er irrelevant for tråden. Den store stav skrev, den 12.3.2025 at 06:07: Kom til København 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg