Hop til indhold
fisseminsister

Fisseministeren er i tvivl.

Recommended Posts

Hej EG !

Jeg har nogle spørgsmål ang. sikkerheden af klinikbesøg. Der findtes andre tråde om det, den ene siger det ene, den anden siger noget andet. Så for at gøre det let for mig selv, så indsamler jeg viden fra denne tråd af. 

Spørgsmålet er således, kan der med sandsynlighed blive overført virus fra oralsex? Jeg ved, at det altid er en risiko ved at udføre oralsex på kvinder, der har prøvet sex på den ene og anden måde, måske er smittet uden at vide det. Hvor finder man de "reneste" kvinder her i landet? Jeg kunne aldrig drømme om, at samle en gadeprostitueret op, og give hende oralsex. Jeg vil finde en kvinde, jeg kan "øve" mig på, til en fremtidig kæreste skulle dukke op. Hermed gælder mine regler om, at kvinden skal kunne guide og nyde det, sige fra, fra det ene og andet. Jeg ved, at kvinder ikke er ens, nogle kan lide det ene, andre kan lide det 3. Men at have et "fundament" på emnet er vigtigt for mig. Jeg er træt af at se videoer og læse omkring det, uden at kunne overføre teori til praksis. Jeg har altså ikke et behov for at få udløsning på den ene eller anden måde, men simpelthen bare øve mig. Ja, jeg kunne måske finde en pige i byen og være heldig, men så alligevel ikke. Jeg vil hellere betale en kvinde nogle penge for at øve mig, end at fylde en pige med lort, såre hende senere uden oprigtigt feedback og betale mindst lige så meget for hendes drinks og taxatur. 

Jeg har tit læst, hvordan mænd "slikker kvinder til orgasmer", hatten af for det, hvis I kan. Der skal da helt sikkert sættes en fanfare op for jer. Man hvordan tør i? Er I efterhånden blevet så rutineret, at I undviger eventuelle virusser med ninjamoves? Har I sprøjtet munden med sprit, så alle uvelkomne celler dør, eller er man efterhånden blevet lidt ligeglad? 

Buttomline er bare, at jeg gerne vil, men tør ikke for eventuelle konsekvenser. Det andet minus er, at der måske er 7 andre mænd der lige har været oppe og hilse, men den snak tager vi en anden gang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej EG !

Jeg har nogle spørgsmål ang. sikkerheden af klinikbesøg. Der findtes andre tråde om det, den ene siger det ene, den anden siger noget andet. Så for at gøre det let for mig selv, så indsamler jeg viden fra denne tråd af. 

Spørgsmålet er således, kan der med sandsynlighed blive overført virus fra oralsex? Jeg ved, at det altid er en risiko ved at udføre oralsex på kvinder, der har prøvet sex på den ene og anden måde, måske er smittet uden at vide det. Hvor finder man de "reneste" kvinder her i landet? Jeg kunne aldrig drømme om, at samle en gadeprostitueret op, og give hende oralsex. Jeg vil finde en kvinde, jeg kan "øve" mig på, til en fremtidig kæreste skulle dukke op. Hermed gælder mine regler om, at kvinden skal kunne guide og nyde det, sige fra, fra det ene og andet. Jeg ved, at kvinder ikke er ens, nogle kan lide det ene, andre kan lide det 3. Men at have et "fundament" på emnet er vigtigt for mig. Jeg er træt af at se videoer og læse omkring det, uden at kunne overføre teori til praksis. Jeg har altså ikke et behov for at få udløsning på den ene eller anden måde, men simpelthen bare øve mig. Ja, jeg kunne måske finde en pige i byen og være heldig, men så alligevel ikke. Jeg vil hellere betale en kvinde nogle penge for at øve mig, end at fylde en pige med lort, såre hende senere uden oprigtigt feedback og betale mindst lige så meget for hendes drinks og taxatur. 

Jeg har tit læst, hvordan mænd "slikker kvinder til orgasmer", hatten af for det, hvis I kan. Der skal da helt sikkert sættes en fanfare op for jer. Man hvordan tør i? Er I efterhånden blevet så rutineret, at I undviger eventuelle virusser med ninjamoves? Har I sprøjtet munden med sprit, så alle uvelkomne celler dør, eller er man efterhånden blevet lidt ligeglad? 

Buttomline er bare, at jeg gerne vil, men tør ikke for eventuelle konsekvenser. Det andet minus er, at der måske er 7 andre mænd der lige har været oppe og hilse, men den snak tager vi en anden gang. 

Det er faktisk et rigtigt godt spørgsmål du stiller angående oralsex med dig som giver.

Jeg har stadigvæk ikke fundet ud af hvor store de forskellige risici er ifm sex med glædespiger.

Måske kan man ikke sige det præcist.

Er det ikke også noget med at spyttet i munden desinficerer en del? I hvert fald er slimhinderne og åbningerne i kønsorganerne langt mere eksponeret for sygdomsangreb vil jeg mene, end de andre kropsdele og åbninger.

Men ingen har endnu kunne fortælle mig feks at jeg har 10% chance for klamydia ved at jeg giver oralsex, 1% chance for hiv ved ubeskyttet anal samleje osv. Jeg har kontaktet diverse foreninger, men jeg måske er det svært at sætte tal på præcis.

Man finder desværre først helt ud af det, når man får sygdommene :).

Sad but true. Jeg tror faktisk ikke at hvis jeg får at vide at jeg har 10% chance for feks klamydia ved oralsex at jeg tænker specielt meget over det. Ligesom mange unge heller ikke gør. For man skal nok først prøve at få det, før man får et rigtigt indtryk.

Men ubeskyttet anal og vaginalt samleje, tror jeg man som udgangspunkt skal holde sig fra med højrisikogrupper, feks prostituerede og visse indvandringgrupper fra højrisikolande med store forekomster af kønssygdomme og HIV specielt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og man kan vel altid tage en test på de forskellige offentlige hospitaler og klinikker for at få en test.

Jeg tror der er mange faktorer der spiller ind ift chancen for at nappe en kønssygdom. Derfor kan du få et procenttal gældende for glædespiger der giver fransk uden kondom, en anden for med kondom, nogle andre for unge osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Hej fisseminister og velkommen til.

Risikoen ved at give og modtage oralsex au naturel er simpelthen det mest gennemkneppede emne herinde overhovedet. Jeg nægter at tro du ikke kan finde svar i de tråde du selv nævner.

En del af dine spørgsmål og kommentarer er lidt sære. Jeg ved f.eks. ikke hvor i landet de "reneste" piger er - eller hvad i alverden det har af relevans. Prøver du at være sjov eller er du typen man kan forvente en byge af meningsløse spørgsmål fra? Hvis det er det sidste du har til hensigt så vær advaret - det bliver man ikke populær af.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej fisseminister og velkommen til.

Risikoen ved at give og modtage oralsex au naturel er simpelthen det mest gennemkneppede emne herinde overhovedet. Jeg nægter at tro du ikke kan finde svar i de tråde du selv nævner.

En del af dine spørgsmål og kommentarer er lidt sære. Jeg ved f.eks. ikke hvor i landet de "reneste" piger er - eller hvad i alverden det har af relevans. Prøver du at være sjov eller er du typen man kan forvente en byge af meningsløse spørgsmål fra? Hvis det er det sidste du har til hensigt så vær advaret - det bliver man ikke populær af.

Hej, og tak. 

Mht. de rene, så tænker jeg på klinikker, der tester deres piger. Bliver det gjort? Jeg ser hellere en omgang med en klinik der har et godt omdømme for renlighed, end et sted hvor man tager chancen og finder ud af, at det skulle man aldrig have gjort. 

Jeg er hverken klassensklovn, ej heller en Lasse Rimmer klon. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, og tak. 

Mht. de rene, så tænker jeg på klinikker, der tester deres piger. Bliver det gjort? Jeg ser hellere en omgang med en klinik der har et godt omdømme for renlighed, end et sted hvor man tager chancen og finder ud af, at det skulle man aldrig have gjort. 

Jeg er hverken klassensklovn, ej heller en Lasse Rimmer klon. 

du stiller det mystisk op.... lidt bagvendt... 

det er den anden vej rundt du skal kigge.... hvis en klinik skulle forlange det - så ligger det implicit at det er nødvendigt at det er et krav... allerede der ville jeg blive nervøs hvis jeg var dig... det skulle gerne være noget pigen så som en selvfølge fremfor noget hun blev pålagt

du skal se på det sådan her: hvor finder jeg en pige der går nok op i min sikkerhed til at hun prioriterer sin egen ligeså højt... dvs - hvor finder du en pige der for det første ikke tilbyder nogen form for bareback OG som har det som personlig modus at rende til lægen med fast interval

om du skal vælge en klinik-pige eller en privat-diskret-koncept pige er op til dig... men som en pige der kører privat diskret selv kan jeg fortælle dig hvordan jeg gør..  og altid har gjort fordi jeg er aktiv swinger men aldrig nogensinde har dyrket usikker sex af nogen art.. 

for det første - så holder jeg fast på det med den sikre sex... det princip kan ikke fraviges for nogen pris... heller ikke de 10.000 jeg blev tilbudt i forgårs hvor jeg bad kunden om aldrig at kontakte mig igen!! jeg finder det tilbud så ekstremt fornærmende og jeg blev meget vred over hans respektløshed...

for det andet, så har jeg de sidste mange år været fast gæst hos min læge med et interval på 6-8 uger alt efter aktivitet på sexfronten... om jeg har en vagt om tirsdagen eller deltager i et GB i en klub er jo stort set ligestillet hvad angår aktivitet så jeg ser det som min pligt at passe på dem der er sammen med mig ved at passe på mig selv

det er det du skal lede efter... ikke et sted der stiller krav eller har smileyordning eller whatever.... for det er ikke en garant for en skid...

den bedste garanti du kan give dig selv er at finde en pige med integritet... for det er i sidste ende det det handler om... for hvis den er solgt sammen med ydelsen - så har du problemerne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det kan kort besvares således:

Jeg har dyrket oralsex i næsten 50 år med - nå ja maaaange piger. Jeg har aldrig reddet mig noget. Jeg bliver tested af og til-stadigvæk ;) enkelte pigers sekret har givet mig "ru" hals. Men det er væk dagen efter.

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

.... Har I sprøjtet munden med sprit, så alle uvelkomne celler dør, eller er man efterhånden blevet lidt ligeglad? ....

Det er i hvert fald det eneste, man ikke skal gøre.

For det første har mundhulen selv så gode naturligt bakteriebekæmpende mekanismer, at det ville være dumt at ødelægge dem med sprit eller andet - det er bl.a. også derfor, at HIV ikke smitter via spyt, men skal have et åbent sår at boltre sig i.

For det andet skal man aldrig være ligeglad. Det er i de øvrige strenge fremført, at der altid er en lille risiko ved oralsex, og det skal nok være rigtigt. Det er vel færreste ting her i tilværelsen, der er risikofri.

Selv gav jeg mig ikke af med oralsex de første par år, jeg besøgte gæstfri piger, men på et tidspunkt fangede mine øjne et særdeles indbydende og smilende underliv, og så kunne jeg ikke dy mig.

Men man bør være bevidst om, at der kan være en risiko.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Hvis man er bange for at blive smitte med noget. Så lad være med at dyrke ubeskyttet sex... så simpelt er det.

Der er en risiko forbundet med alt her i livet og i er voksne nok til selv at træffe en kvalificeret beslutning.

Men lad være med at pege fingre af andre der træffer et andet valg. Og lad være med at snakke om pigerne som om vi var byldebefængte ofre der ligger og er ved at gå i opløsning over i hjørnet.

Jeg er efterhånden godt træt af den her debat. Den ender altid med nogen sidder og pudser deres glorie og hiver ubrugelige statestikker frem.

Det er fuldstændig umuligt at give noget svar på hvor stor en risiko der er. For i bund og grund så skal der bare en bacillus til for at gøre skaden. Og hvad hjælper statestikker så.

Så træf en beslutning. Vil jeg eller vil jeg ikke leve med den risiko. Ja..... nej...

Så er den ikke længere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du slikker en kvinde er der risiko for at blive smittet med herpes som aldrig forsvinder fra kroppen igen og du kan også blive smittet med HPV som kan give halskræft. Hvor stor risikoen er ved jeg ikke men hvorfor gamble?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis man render rundt og tror at pigerne i den velrenommerede del af branchen er smittet af alverdens sygdomme, så udlad helt at købe sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er jo en risiko hver gang vi hopper ud af sengen om morgenen. Gør op med dig selv hvilke risikoer du er parat til at tage. Længere er den vel ikke :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man render rundt og tror at pigerne i den velrenommerede del af branchen er smittet af alverdens sygdomme, så udlad helt at købe sex.

Det er jo et utal af danskere i det hele taget der er smittet med herpes. Over 80 % af 30-årige iflg. Sundhed.DK

HIV er i praksis ligegyldigt i denne forbindelse, hpv værd at tænke på. Overvej hpv-vaccine.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fik en 'Gunnar' for år tilbage efter et (kort) blow af en pige privat/diskret i NV...det var sgu en traumatisk oplevelse...kunne i bakspejlet godt se, at hun var lidt tvivlsom....sjusket tuschet...tynd...lidt ynkelig måske...men hendes veninde, der var lidt ældre anbefalede hende...og sad med i rummet...men var en tvivlsom oplevelse der desværre på 3-4 dagen havde en efterregning....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej EG !

Hej fisseminsister, sikkert et nick-navn,

du har den bedste stilling i hele "Dronningeriget"

Men du har ikke slikke fisse før ?

Der er nogle forhold regler som du bør følge (ninjatricks mellem os sagt):

Husk at drikke en masse vand,

Du skal bruge en masse savl (spyt er bakterie hæmmende),

Du skal holde pauser,

Brug evt Vitawrap, for at undgå direkt kontakt med fissen. '>

Prøv det og kvinden vil komme i ekstase

og husk at lave hele alfabetet når du slikker hende, du bør nok øve dig lidt på Æ'et

Kom ind på chatten også få flere gode råd, vi har et par kyndige rådgiver dernede, vi holder jævnlig sexbrevkasse på chatten. Så velkommen til, "cum bar' do".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...