Sne 0 Skrevet 23. Marts, 2014 Var her til aften forbi Foxy i Sønderborg . Og det kan varmt anbefales . Jeg tog en halv time til 1500 med det hele . Hvis du lader hende komme først så gir hun en den helt store tur . Det er privat og diskret . Og mulighed for bad efter . Hun er rigtig sød og rigtig dejlig krop . Lille stram mis , og hvis du er til græsk er det helt sikkert pengene værd . Hun tænder vildt meget a på det og det er ikk fake . God fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 23. Marts, 2014 Her ville det være rart med et link, så man kan se, hvem du taler om. Umiddelbart vil jeg mene, at det er hamrende dyrt med 1500 for en halv time. Jeg forstår ikke, hvordan det kan lade sig gøre kun 25 km fra Flensborg. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 23. Marts, 2014 Her ville det være rart med et link, så man kan se, hvem du taler om. Umiddelbart vil jeg mene, at det er hamrende dyrt med 1500 for en halv time. Jeg forstår ikke, hvordan det kan lade sig gøre kun 25 km fra Flensborg. Der er jo langt til Flensborg på cykel, fornylig havde vi en som ikke engang kunne finde ud af at tage bussen eller gad gå fra ZOB i Flensburg til Europastrasse eller Neustadt - og en taxa, var vist for dyrt - så hellere betale dobbelt op på prisen i Soenderburg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 23. Marts, 2014 Hvor ca. i Sønderborg holder hun til?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 23. Marts, 2014 Der er jo langt til Flensborg på cykel, fornylig havde vi en som ikke engang kunne finde ud af at tage bussen eller gad gå fra ZOB i Flensburg til Europastrasse eller Neustadt - og en taxa, var vist for dyrt - så hellere betale dobbelt op på prisen i Soenderburg. Nu troede jeg, at jeg var den eneste idiot herinde, der brugte offentlig transport og cykel :mrgreen:, men det, der slår mig her, er, at vi immervæk taler om en timepris på 3.000 kr. . Det er jeg ikke engang blevet præsenteret for i Hovedstadsområdet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 23. Marts, 2014 Men det var også med det hele.....og du slipper for et fake-billede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 23. Marts, 2014 (edited) Hej.. det jo hende som før har været i århus og har fået dårlige omtale pga af hendes meget dårlige service.... hun skifte navn så mange gange før... hun før advaret om her inde... jeg besøgte hende også og kan bekræfte hun er mega dårlige... pralede med at være tidligere A-gruppen prøvemanden '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Redigeret 23. Marts, 2014 af prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 23. Marts, 2014 Var det hende der i går kaldte sig Dina Juwel (eller lign) i går på annoncelight. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
emanden 23 Skrevet 24. Marts, 2014 Tja. Tråden er hans første besked som bruger herinde... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 24. Marts, 2014 Tja. Tråden er hans første besked som bruger herinde... Hun er også anmeldt på Gimel og VL. ikke noget at prale af efter de anmeldelser. Venligst landsbytossen - uden smartphone 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Marts, 2014 Korrekt, det er den samme,.. var også hos hende i århus for et par måender siden....ikke noget at skrive hjem om... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg