Jenskvist666 0 Skrevet for 9 timer siden Skal en tur til Phuket.. er der nogen måde man kan spotte de massagesteder der tilbyder “happy ending” og andet godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightwish 109 Skrevet for 9 timer siden (edited) Jenskvist666 skrev, for 13 minutter siden: Skal en tur til Phuket.. er der nogen måde man kan spotte de massagesteder der tilbyder “happy ending” og andet godt. Dette er vel næppe et emne til generel debat. Kig efter og spørg i en af udlandsafdelingerne. Og du bliver næppe mere oplyst af at bruge dit eget navn som overskrift i din søgen. Redigeret for 9 timer siden af Nightwish 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1079 Skrevet for 9 timer siden Jenskvist666 skrev, for 14 minutter siden: Skal en tur til Phuket.. er der nogen måde man kan spotte de massagesteder der tilbyder “happy ending” og andet godt. Det er nok et spørgsmål om hvor du IKKE kan få det...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamder-anders 20 Skrevet for 5 timer siden pdrhan skrev, for 3 timer siden: Det er nok et spørgsmål om hvor du IKKE kan få det...... skulle til at skrive netop dette jeg har rejst flere steder i Thailand og har nydt flere virkelig gode massager. 9/10 steder er jeg blevet tilbudt happy ending men har altid takket nej da det ikke er det jeg er der for.. men ja det er bare at prøve lykken. Der stor chance for at de tilbyder det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1079 Skrevet for 4 timer siden hamder-anders skrev, 1 time siden: skulle til at skrive netop dette jeg har rejst flere steder i Thailand og har nydt flere virkelig gode massager. 9/10 steder er jeg blevet tilbudt happy ending men har altid takket nej da det ikke er det jeg er der for.. men ja det er bare at prøve lykken. Der stor chance for at de tilbyder det Exactly , men jeg tænker de gange jeg har været på Phuket og andre steder i Thailand , der er det sgu ikke kun happy ending jeg er gået efter..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg