Hop til indhold
Jenskvist666

Jenskvist666

Recommended Posts

Jenskvist666 skrev, for 6 timer siden:

Skal en tur til Phuket.. er der nogen måde man kan spotte de massagesteder der tilbyder “happy ending” og andet godt. 

Dette er vel næppe et emne til generel debat. Kig efter og spørg i en af udlandsafdelingerne.

Og du bliver næppe mere oplyst af at bruge dit eget navn som overskrift i din søgen.

Redigeret af Nightwish

Del dette indlæg

Link til indlæg
  Jenskvist666 skrev, for 6 timer siden:

Skal en tur til Phuket.. er der nogen måde man kan spotte de massagesteder der tilbyder “happy ending” og andet godt. 

Det er nok et spørgsmål om hvor du IKKE kan få det......

Del dette indlæg

Link til indlæg
  pdrhan skrev, for 6 timer siden:

Det er nok et spørgsmål om hvor du IKKE kan få det......

skulle til at skrive netop dette :biggrin: jeg har rejst flere steder i Thailand og har nydt flere virkelig gode massager. 9/10 steder er jeg blevet tilbudt happy ending men har altid takket nej da det ikke er det jeg er der for.. men ja det er bare at prøve lykken. Der stor chance for at de tilbyder det

Del dette indlæg

Link til indlæg
  hamder-anders skrev, for 2 timer siden:

skulle til at skrive netop dette :biggrin: jeg har rejst flere steder i Thailand og har nydt flere virkelig gode massager. 9/10 steder er jeg blevet tilbudt happy ending men har altid takket nej da det ikke er det jeg er der for.. men ja det er bare at prøve lykken. Der stor chance for at de tilbyder det

Exactly , men jeg tænker de gange jeg har været på Phuket og andre steder i Thailand , der er det sgu ikke kun happy ending jeg er gået efter..... :D :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...