Hop til indhold

Recommended Posts

Jag var en gång till hos Lisa idag. Hon var lika dejlig som förra gången men min upplevelse var ännu bättre, därför att jag var mer relaxad den här gången. Både det franska och det danska varade mycket länge. Hon försökte inte, som en del andra, få klimax så fort som möjligt. Tvärtom drog hon ut på det så länge som möjligt och det var mycket skönt. 

Hade dessutom friskat upp min spanska så det gick att konversera lite. Hon sa att hon skulle arbeta här sex dagar till. Det borde betyda till och med tisdag, alltså. Skulle vilja besöka henne en gång till men har svårt att ta mig till Köpenhamn. Dessutom synes det icke sunt att behöva låna pengar för att besöka en glädjeflicka.

Brände av lite pengar på Running Sushi (rest. Osaka) på Istedgade. Skall det vara japanskt så skall det. Och eftersom Thailand ligger på vägen från Japan (med lite god vilja) så tog jag också en sväng till Kingosgade och Thai-massagen där. Tack, alla ni som skrivit i strängen och gett tips om denna.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så besøgte jeg igen de japanske piger i Gormsgade, lidt som en afreagering efter møder med småfede danske milf'er der gjorde en god indsats men med et stort turn-off i form af for meget mave  :evil:

Nå men pigen hos de japanske piger hed Koko, og hun gjorde ved mødet straks et godt indtryk ved et par velkomstkys, smilende og venlig og ganske køn pige. Og efter at have konstateret at brysterne var ægte (silikone er et absolut turnoff) så betalte jeg de 1300kr for en times cocktail. Og den indeholdt megafransk, massage og sex på fortrinlig vis. Så det blev til to omgange med skønheden som kan anbefales hvis man godt kan lide en god håndfuld bløde bryster og en våd mis.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så besøgte jeg igen de japanske piger i Gormsgade, lidt som en afreagering efter møder med småfede danske milf'er der gjorde en god indsats men med et stort turn-off i form af for meget mave  :evil:

Spændende med de japanske piger, men endnu mere spændene med de

"småfede danske milf'er der gjorde en god indsats"

Det er lige mig.

Kan du nævne nogen af dem evt. i en pm?

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tager de imod 'strøgkunder'? Kan man ude fra gaden, hvor 'butikken' ligger? ... Eller er det nødvendigt at bestille tid?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tager de imod 'strøgkunder'? Kan man ude fra gaden, hvor 'butikken' ligger? ... Eller er det nødvendigt at bestille tid?

Man behöver icke bestille tid. Jeg har vaeret det to ganger uden tidsbestilling.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare et lille opklarede spørgsmål:

Er det japanske piger eller 'forklædte' thaipiger ? :-)

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det står i annoncen: kun efter aftale. Men du kan jo ringe mens du står på gaden. Har selv prøvet at ringe 5 min før uden problemer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

De svarer icke altid, muligvis fordi pigen var alene ig ikke så god till engelsk. Men jeg ringde på dörren og det vaer slet inga problem.

Redigeret af Spice

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trixibell

Jeg har ringet til stedet og Mama-San fortæller at ser kun er Naomi og Lulu som arbejder der. Er der nogle som har besøgt dem? Og er de i samme kaliber som Lisa?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey,

Var der inat - kun Lulu tilstede, men hun er sød. Det sædvanlige hvor jeg fik 2-3 skrig ud af hende før jeg måtte gennempule hende. Derefter dejlig massage og GFE tid

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu klarede jeg i overgangen tilbage fra hendes lækre fisse, men fea starten slugte hun sjoveren ned til bollerne, så jeg ef sikker på hun kan hvis kemien er der..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...