dickens 650 Skrevet 17. Marts (edited) Var idag på besøg ved en ny pige som var ung ifh til normalt deroppe, faktisk en lækker ung lille pige tænker ca155cm med nogle vildt lækre naturlige bryster, vil skyde på omkring 30 selvom de sagde hun var yngre. Startede med massage som hun var ret god til med dejlig pirring de rette steder. Blev vendt Og pludselig var hun uden tøj på kravlede op i 69 uden jeg havde sagt noget, ved ikke om det var fordi hun trængte men hun var godt nok klar og kunne lide det, fik hende placeret i cowgirl og det kunne hun Dælme finde ud af og det lød til hun også nød det mindst lige så meget som mig, jeg fik fuld valuta for pengene og det gjorde hun vist også. Virkelig en god omgang det skal snart gentages. Kæmpe thumps up herfra. https://annoncelight.dk/showad/244788 Redigeret 17. Marts af dickens 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 650 Skrevet 19. Marts Hun hed Nana mener jeg.. Jeg gav 1400. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2029 Skrevet 19. Marts (edited) Har også besøgt Nana Kvabset pige med stor tatovering på benet. Men hun gjorde alt for at jeg havde et godt besøg. Sød,smilende og serviceminded. Kommer nok til at se hende igen. 8000 Redigeret 19. Marts af 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg