Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte hende her for ikke så længe siden.

https://annoncelight.dk/showad/346690

Jeg vil ikke gøre en kort historie lang så her er lidt om min oplevelse.

Pigen er sød nok og gør hvad hun kan, men det virker ikke som om hun bryder sig om hendes arbejde OVERHOVEDET. Bevares, jeg er da fuld ud klar over at det for mange thaipiger nok ikke er deres drømmejob at sevicere liderlige vesterlændinge.

Jeg havde fået en SMS med en pris på 1000,- for 30 minutter, det forsøgte hun at ændre til 1500,- uden held.

Massagen var noget af det ringeste jeg har prøvet og grundet hendes meget lille krop så valgte hun at stille sig op på min ryg og hoppe lidt rundt med det resultat at jeg brækkede et ribben i begge sider af kroppen (ja det er ikke fis, de to høje smæld og mit efterfølgende lægebesøg bekræftede det)

Den erotiske del var som den nu kunne blive med den vedvarende smerte så den er ikke værd at berette om.

Kommer jeg igen? Næppe. Det er pigen på billederne, men jeg fik sgu lidt (meget) ondt af hende for hun bryder sig med alt tydelighed ikke om det hun laver

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...