Hop til indhold
SlikkeFrands

Lady Shannie - Himmerland. Magisk besøg.

Recommended Posts

Igår fik jeg endelig min debut på BDSM området.

Jeg har længe gået med ideen om, at udfordre mig selv på det sexuelle område og fik mandag bestilt en tid ved:

https://annoncelight.dk/showad/395215

Jeg havde beskrevet mine ideer og præferencer på forkant. Velankommen til Lady S's. diskrete sted blev jeg modtaget af en aldeles dejlig Lady. Pragtfuld kvinde.

Inden vi gik igang blev "spille-reglerne" lige ridst op og vi fik hinanden set an, over et glas vand. Da det var min debut på dette område var jeg lidt nervøs. Men Lady S. fik hurtigt mig beroliget. Inden legen skulle begynde blev jeg beordret i bad.

Selve legen vil jeg ikke beskrive her, men min oplevelse var simpelthen Mind-blowing. En oplevelse der var magisk.

Den dør jeg åbnede igår til BDSM-verdenen vil aldrig blevet lukket igen, og vil helt klart fremover blive noget jeg skal prøve meget mere af, og i særdeleshed med Lady S.

Det bliver et dyrt bekendtskab. Men også noget som jeg ikke vil være foruden. Udtænkning af mine ønsker til næste gang er i fuld gang. Så må vi se om Lady S. kan overtales, for det er jo hende der bestemmer. 

Kh

SF.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...