Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har endelig fået besøgt Frodige Ida. 

Som I nok kan gætte ud fra mit Nickname, er deepthroat det jeg kom efter. Og deepthroat er heldigvis netop Idas speciale. Så jeg havde bestilt 15 minutters blow med deepthroat til 500 kr. 

Og hold da op, hvor var de penge godt givet ud.  

Ida er virkelig imponerende god til deepthroat. Efter lidt kælen for min pik med læber, hænder og tunge, kom den hurtigt til fuld rejsning. 

Ret hurtigt, efter at have fugtet min pik med spyt, lykkedes det Ida at sluge min pik helt til roden. Derefter deepthroatede hun mig ubesværet igen og igen. Helt til roden hver gang. Hun kunne nemt have sluttet mig af på kort tid. Så godt var det.

Men da hun mærkede min begejstring, skiftede hun taktik og suttede mere roligt, kælende og pirrende. Både hoved, skaft og nosser fik en dejlig omgang.

Hvis hun ikke havde skiftet taktik var det blevet til 2 minutters Blow istedet for 15 minutter. 

Men Ida, der tydeligvis nyder at sutte pik, havde fuldstændig styr på mig. Så jeg holdt tiden ud. 

Da hun sluttede mig af, tog hun min pik dybt ned i halsen mens jeg skød min ladning af.  

Da jeg efter mit livs bedste blow lidt ør i hovedet igen var kommet til mig selv, kunne jeg takke Ida for The Best Deepthroat Blow Ever.  

Ida skal helt klart besøges igen.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder fantastisk. Har længe gerne villet prøve en som kunne tage den til roden mens jeg kommer 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en kunst art at kunne give et godt blow.

Var i gamle dage kunde hos Lise W, hun kunne sutte sjælen ud af dig.

Det er desværre aldrig blevet gentaget ,hverken med kærester eller andre GP`er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
StevyC skrev, for 4 timer siden:

Lyder fantastisk. Har længe gerne villet prøve en som kunne tage den til roden mens jeg kommer 

Hun tog mig ikke til roden, da jeg kom. Men det var ret dybt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Deepthroat fan skrev, den 19.3.2025 at 17:53:

Jeg har endelig fået besøgt Frodige Ida. 

Som I nok kan gætte ud fra mit Nickname, er deepthroat det jeg kom efter. Og deepthroat er heldigvis netop Idas speciale. Så jeg havde bestilt 15 minutters blow med deepthroat til 500 kr. 

Og hold da op, hvor var de penge godt givet ud.  

Ida er virkelig imponerende god til deepthroat. Efter lidt kælen for min pik med læber, hænder og tunge, kom den hurtigt til fuld rejsning. 

Ret hurtigt, efter at have fugtet min pik med spyt, lykkedes det Ida at sluge min pik helt til roden. Derefter deepthroatede hun mig ubesværet igen og igen. Helt til roden hver gang. Hun kunne nemt have sluttet mig af på kort tid. Så godt var det.

Men da hun mærkede min begejstring, skiftede hun taktik og suttede mere roligt, kælende og pirrende. Både hoved, skaft og nosser fik en dejlig omgang.

Hvis hun ikke havde skiftet taktik var det blevet til 2 minutters Blow istedet for 15 minutter. 

Men Ida, der tydeligvis nyder at sutte pik, havde fuldstændig styr på mig. Så jeg holdt tiden ud. 

Da hun sluttede mig af, tog hun min pik dybt ned i halsen mens jeg skød min ladning af.  

Da jeg efter mit livs bedste blow lidt ør i hovedet igen var kommet til mig selv, kunne jeg takke Ida for The Best Deepthroat Blow Ever.  

Ida skal helt klart besøges igen.  

Tak søde. Fornøjelsen var helt på min side. 
Måske vi ses igen og pas på dig selv:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dr.klam skrev, den 19.3.2025 at 21:30:

Det er en kunst art at kunne give et godt blow.

Var i gamle dage kunde hos Lise W, hun kunne sutte sjælen ud af dig.

Det er desværre aldrig blevet gentaget ,hverken med kærester eller andre GP`er.

Tak for oplysningen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...