mr.swingking 46 Skrevet 20. Marts (edited) Hvor er det bare en fed side - Må endnu engang sande, at man lige skal skotte her inden man aflægger besøg hos en man ikke har set før. Jeg havde læst rigtigt positivt om hende her "Nana" - Så det turde jeg godt. Jeg kan bare sige at det blev et besøg jeg ikke fortryder. "Velkommen" og alt det praktiske, var som det altid er. Men da jeg så kom ud af badet stoppede hun mig og slask-kyssede så jeg blev antændt på de næste 2 minutter. Hun trykkede sig ind, tungekyssede, vendte sig med ryg til mig og stønnede ved mine berøringer. Jeg kom da helt i feber og var helt klar. Men så skulle jeg ned på maven - fik den blide massagetur (havde jeg bedt om) og det at mærke de store bryster (vist nok naturlige) henover ryggen og hendes fisse der pressede sig op over mine balder - var nok til at da hun bad mig vende mig var jeg helt klar. Så trak hun mig op at stå - satte sig på hug og tog "mig" i munden. Det BJ (helt i bund) kunne næste være nok for mig for havde hun ikke stoppet, var jeg "gået". Hun skubbede mig smilende ned at sidde på kanten - og derefter ned at ligge med mine ben hængende ned på gulvet - Så satte hun sig på gulvet mellem mine ben og gav det store BJ igen - Og det var alt hun slikkede på dernede... Hun lagde tryk på mine knæ så jeg strakte benene - så halvt liggende og halvt siddende fortsatte hun med at slikke - Det var vildt frækt, langsomt og dybt.. derefter hårdere og fastere... Jeg løftede hovedet og tog om hendes hoved for at mærke hendes bevægelser - og så langt ind i de mørke smilende øjne. Hun rejste sig - gned sig opad min krop og lod min pik glide mellem hendes bryster - Jeg bad hende ligge sig på ryggen. Så stod jeg og beundrede hende lidt mens hun lå smilende med strakte arme over hovedet. Hun er ikke så høj men er en smuk kvinde (ikke piv tynd) men kurvet og lækker. De store bryster skreg på at jeg lagde mig og slikkede løs. og det gjorde jeg ned over kroppen og hende fisse fik den store tur. Hun indlever sig og er dejlig afventende på hvad jeg fandt på. Hun stønnede og skød underlivet op i hovedet på mig når jeg ramte plet. Rykkede lidt i mit hår og dirigerede mig. Hun vil rigtig gerne - og er ikke sart.. Jeg havde ikke bestilt sex - men bestilt CIM - megafrench, så da mit slikkeri og fingerknep havde tændt hende helt op og hendes lyde fik mig totalt antændt - lagde jeg mig på ryggen og så gik hun elles i gang. Først stoppede hun op - startede langsomt og blidt, selvom vores vejtrækninger lige havde tonset afsted. Hun slikkede hele vejen rundt og nedad, opad og legede længe med pikhovedet... så tog hun ham hele vejen og begyndte at "kneppe" .. jeg kiggede hende i øjnene og kunne fornemme at hun gik vi hele vejen- Og for fanden jeg eksploderede i munden på hende.. hun slikkede lidt videre og grinede let og stak mig et kæmpe smil. Lagde sig ved min side og krammede og kyssede igen... Da vi havde ligget lidt og sundet - kyssede hun min mave og nedad... "hmmm - second turn?" spurgte hun... Fuck mand - DET var jeg så ikke lige i stand til - ttps://annoncelight.dk/showad/413364 Sød er hun og taler fint engelsk og ja - kan sit kram. Jeg tænker hun er til hård massage også - og næste gang- så skal sex inkluderes. Så tak EG - og tak for de lumre medkumpaner for at guide mig til at besøge hende. genbesøg ? - helt afgjort Redigeret 20. Marts af mr.swingking 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 760 Skrevet 20. Marts mr.swingking skrev, for 58 minutter siden: Sød er hun og taler fint engelsk og ja - kan sit kram. Jeg tænker hun er til hård massage også - og næste gang- så skal sex inkluderes. Så tak EG - og tak for de lumre medkumpaner for at guide mig til at besøge hende. Ja, jeg har også haft et par fantastiske besøg hos hende, så stor anbefaling. Hun kan faktisk give en okay hård massage hvis man ønsker det. /North 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyhour 12 Skrevet 20. Marts Og hun bliver resten af året. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThaiAAAnonym 9 Skrevet 22. Marts Hun er fantastisk... Må forbi igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyren2016 10 Skrevet 23. Marts Hej Brødre Jeg har også haft æren af denne dejlige skønhed. Men nu er hun blevet een helt anden og modtager ikke beskeder mere og svarer ikke når jeg skriver til hende. Andre der har oplevet dette.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 760 Skrevet 23. Marts Tyren2016 skrev, for 3 timer siden: Hej Brødre Jeg har også haft æren af denne dejlige skønhed. Men nu er hun blevet een helt anden og modtager ikke beskeder mere og svarer ikke når jeg skriver til hende. Andre der har oplevet dette.? Kunne tænke mig det kommer an på hvad du skriver til hende. Hvis det er en konkret bestilling, så svarer hun hurtigt - det gjorde hun i hvert fald tidligere på ugen. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donald 23 Skrevet 23. Marts Som North skriver. Være konkret med en bestilling og gerne dagen før, så plejer hun at svare prompte. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyhour 12 Skrevet 24. Marts Ingen svar er også en form for svar… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 134 Skrevet torsdag klokken 20:04 Så blev det min tur til at besøge denne vidunderlige pige, alle 60 minutter var en nydelse og så har hun da godt nok en vidunderlig farve, hun er lidt mørkere end thai piger normalt er, og det er bare super flot. Nem at kommunikere med, god massage, dejlig stram fisse hvor man næsten ikke kan få 2 finger op i hende, og bare generel gæstfri. Der er skrevet så meget godt om hende at jeg bare vil sige at jeg tilslutter mig flokken. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg