Hop til indhold
ratt

Rødekro Thai og Olie massage efterlysning...

Recommended Posts

Du har 1255 indlæg, lur mig om de 1250 ikke er en af disse latterlige kommentarer! Tun nu den knallert og se at kom videre i stedet for !

er der nu noget galt i at jeg godt kan lide disse anmeldelser som er skrevet her

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sorry.. Er ny herinde, og opdagede det først bagefter. Prøvede at slette det igen, men det er ikke lige til på en mobil..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sorry.. Er ny herinde, og opdagede det først bagefter. Prøvede at slette det igen, men det er ikke lige til på en mobil..

Tá det roligt, det er ikke alle der er som knallert !

Og velkommen til :-) håber du finder oplysningerne herinde brugbare, husk dog at sorter i det der skrives :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Ratt

Jeg har været forbi 3-4 gange.

Du kan få lige det ud ønsker.

Først gang fik jeg dog en rigtigt massage af ejeren og det er hun rigtigt godt til.

De næste par gange var der nogle andre piger der som smider lidt olie på dig, og derefter kommer de meget hurtigt tæt på.

Jeg har dog kun købt hj og dette gave jeg 300 for oveni de 300 for massagen, og den pris er nok lidt for høj da du kan kører til Flensburg og næsten få 2 turer til den pris.

Ellers kan du kører ned til swan thai massage i Flensburg der giver jeg 80€ for 1 time med hj, prisen er stor set den sammen men pigerne er dog langt smukkere ved swan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...