Gahan 2 Skrevet 21. Marts Jeg er lige tilmeldt SD igen efter nogle års pause.. Det er blevet dyrt for abonnementet og kvaliteten er til gengæld faldet voldsomt. Der er så mange fakes og scammere det er helt vildt, synes det er svært at komme i kontakt med en rigtig pige.. Og når man så gør, så får de hundredvis af andre henvendelser… Jeg har anmeldt nogle stykker, men tror ikke de gør en skid ved det. Det irriterer mig alle de brugere uden for Danmark der skriver, men kan ikke se man kan slå det fra.. Heldigvis har jeg kun betalt for to uger, og så sletter jeg profilen. Finder der alternativer til SD der er noget værd? Alting var sgu sjovere i gamle dage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spaceman99 14 Skrevet 21. Marts Scor.dk er et godt alternativ. Der er mange flere mænd end kvinder derinde, men mit klare indtryk er, at profilerne er ægte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ana_nass89 96 Skrevet 21. Marts Desværre det er ikke helt nemt SugarDaters.... Ikke en gang for piger. Ved Scor blev man bare simpelthen som pige overrollet og da er det faktisk uoverskueligt at læse alle beskeder igennem... Dermed skal du være der ret stadig og med en besked drukke din besked under alle andre... Held og lykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advokat1 96 Skrevet 21. Marts Gahan skrev, 1 time siden: Det irriterer mig alle de brugere uden for Danmark der skriver, men kan ikke se man kan slå det fra.. Du kan sagtens undgå de udenlandske scammere. Hvis du går ind i "Rediger profil" og vælger fanen "Hvem kan se min profil" kan du sætte et flueben i "Kun synlig for brugere fra mit primære land". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vwer 15 Skrevet 21. Marts (edited) ja der er mange som skriver på engelsk og nok er i udlandet men har profil f eks i københavn. Og der er nok ca halvdelen der kun vil sælge fotos , eller bare afvise du har ret , jeg har ikke oplevet de har taget sig af en anmeldelse endnu, selv med direkte sendt link til en hjemmeside hvor fotos er stjålet Redigeret 21. Marts af vwer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 149 Skrevet 23. Marts Advokat1 skrev, den 21.3.2025 at 10:03: Du kan sagtens undgå de udenlandske scammere. Hvis du går ind i "Rediger profil" og vælger fanen "Hvem kan se min profil" kan du sætte et flueben i "Kun synlig for brugere fra mit primære land". Hvad hjælper det,når de skriver de er i DK? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advokat1 96 Skrevet 24. Marts Pikken 69 skrev, for 16 timer siden: Hvad hjælper det,når de skriver de er i DK? Det hjælper ikke på den situation, som du nævner - men nu svarede jeg på trådstarters bemærkninger om "brugere udenfor Danmark". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gahan 2 Skrevet 24. Marts Jeg har skrevet til support, men tvivler på de svarer… Anmelder man en profil sker der ikke en skid… Jeg har skrevet til måske 10 stykker, kigger man en uge efter har de været online flere gange men endnu ikke åbnet mailen… Det er da for mystisk… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg