Åbenrå 21 Skrevet 21. Marts https://annoncelight.dk/showad/287095 Er man til store babser og en lækker milf, så er det helt sikkert at det er Karoline du skal vælge. Jeg fik lavet en aftale med Karoline og kunne ikke vente med at møde hende. Vi fik lavet aftale om hvad der skulle ske. Da jeg ankom til adressen blev jeg mødt af en vidunderlig kvinde med de største "fordele" jeg har set til dato. Karoline er en pragtfuld kvinde. En milf man vil vende sig efter på gaden. Hun har den største personlighed, utrolig nem at snakke med. Vi fik afregnet og vi lagde os på sengen. I mens vi lå og småsnakkede alt i mens vi tog på hinanden. Så spørger hun mig om, hvad jeg gerne ville og det at slikke hende. Hun fik sig hurtigt vendt sig om på ryggen og jeg kunne komme til den dejlige mis. Jeg slikkede og slikkede og man kan mærke at det var noget hun kunne lide. Lige pludselig så spændte hun sig som en flitsbue og gispede efter vejret. Jeg lagde mig op ved siden af hende igen og vi snakkede lidt igen. Så blev det min tur og lige pludselig spurgte hun mig om jeg havde prøvet at være sammen med en anden mand og det kunne jeg sige at det havde jeg ikke. Men hun havde da en slave med, så hvis jeg havde mod for det så kunne det sagtens lade sig gøre. Tja hvorfor ikke, en gang skal jo være den første. Han kom ind og suttede mig og kom en finger op i mig. Det var mere end jeg kunne klare, så fik slaven besked på at tage den i munden i det jeg kommer og skulle sluge min ladning og sutte mig ren. Det her var en oplevelse jeg aldrig vil glemme. Chancen for at jeg vil mødes Karoline igen er 100% sikker. Tusind tak for en fantastisk tur. Glæder mig allerede til næste gang. 4 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderkarl 13 Skrevet 21. Marts Dejlig dame du har mødt kun gode anbefalinger her fra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3176 Skrevet 21. Marts Tak for anmeldelsen @Karoline er en skøn kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karoline 175 Skrevet 22. Marts Åbenrå skrev, for 21 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/287095 Er man til store babser og en lækker milf, så er det helt sikkert at det er Karoline du skal vælge. Jeg fik lavet en aftale med Karoline og kunne ikke vente med at møde hende. Vi fik lavet aftale om hvad der skulle ske. Da jeg ankom til adressen blev jeg mødt af en vidunderlig kvinde med de største "fordele" jeg har set til dato. Karoline er en pragtfuld kvinde. En milf man vil vende sig efter på gaden. Hun har den største personlighed, utrolig nem at snakke med. Vi fik afregnet og vi lagde os på sengen. I mens vi lå og småsnakkede alt i mens vi tog på hinanden. Så spørger hun mig om, hvad jeg gerne ville og det at slikke hende. Hun fik sig hurtigt vendt sig om på ryggen og jeg kunne komme til den dejlige mis. Jeg slikkede og slikkede og man kan mærke at det var noget hun kunne lide. Lige pludselig så spændte hun sig som en flitsbue og gispede efter vejret. Jeg lagde mig op ved siden af hende igen og vi snakkede lidt igen. Så blev det min tur og lige pludselig spurgte hun mig om jeg havde prøvet at være sammen med en anden mand og det kunne jeg sige at det havde jeg ikke. Men hun havde da en slave med, så hvis jeg havde mod for det så kunne det sagtens lade sig gøre. Tja hvorfor ikke, en gang skal jo være den første. Han kom ind og suttede mig og kom en finger op i mig. Det var mere end jeg kunne klare, så fik slaven besked på at tage den i munden i det jeg kommer og skulle sluge min ladning og sutte mig ren. Det her var en oplevelse jeg aldrig vil glemme. Chancen for at jeg vil mødes Karoline igen er 100% sikker. Tusind tak for en fantastisk tur. Glæder mig allerede til næste gang. Tak for en fantastisk stund, det var så frækt, at du turde at være impulsiv!! Du gav ihvertfald mig et smil på, som varede resten af dagen. Kys til dig, til vi ses igen. Karoline 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg