jydenstærkogsej 13 Skrevet 24. Marts, 2014 Hej Tænder for vildt på piger som ryger!!!...ja, vi har alle vore særheder og det her er så min! Hvis nogen af jer har kendskab til en dejlig glædespige som er ryger må I gerne smide mig et link eller en PM. De herværende glædespiger må også gerne byde sig til! På forhånd tak!! / Jyden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 24. Marts, 2014 (edited) S. Redigeret 24. Marts, 2014 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 24. Marts, 2014 Hej Tænder for vildt på piger som ryger!!!...ja, vi har alle vore særheder og det her er så min! Hvis nogen af jer har kendskab til en dejlig glædespige som er ryger må I gerne smide mig et link eller en PM. De herværende glædespiger må også gerne byde sig til! På forhånd tak!! / Jyden Da du har "æ" i dit navn kan man ikke skrive p.m. til dig Tilde fra PD Bording tilbyder vist dette. Hun har også en profil herinde... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 24. Marts, 2014 jeg vil sige 80-90% af pigerne ryger, så de burde ikke være svært at finde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christinna_PD Skrevet 24. Marts, 2014 Hej Jeg kan også sagtens tilbyde dette.. hvis det kunne have interesse http://www.privat-diskret.dk/index.php/classifeds?controller=classifieds&task=detail&id=143 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
godsex 9 Skrevet 24. Marts, 2014 ja hvis jeg er sammen med en, og det begynder at ryge, så vil jeg nok sætte farten ned og evt. bruge noget glidecreme... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 24. Marts, 2014 ja hvis jeg er sammen med en, og det begynder at ryge, så vil jeg nok sætte farten ned og evt. bruge noget glidecreme... du skal da ikke bruge glidecreme i munden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest pil Skrevet 24. Marts, 2014 ja hvis jeg er sammen med en, og det begynder at ryge, så vil jeg nok sætte farten ned og evt. bruge noget glidecreme... ha ha ha ha ja friktionen påvirker temperaturen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place Skrevet 8. Maj, 2014 <<<< er ryger :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
odense37 3 Skrevet 8. Maj, 2014 DU er ikke den eneste, der har det sådan... . Tænder også selv helt vildt på rygende piger.... sådan en gang blid dominans med en rygende pige er bare det frækkeste....... så hører også meget gerne om egnede "kandidater" inden for dette niche-område... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg