køb dansk 377 Skrevet 23. Marts Der er for 3 timer siden registreret en del reaktioner fra min profil, som jeg ikke har foretaget - hvordan kan det forekomme? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 992 Skrevet 23. Marts Det lugter af at nogen har adgang til din profil uden du ved det. Se evt. under Konto indstillinger > Recently Used Devices (Link) og se om der er nogle enheder du ikke kender til som har været logget ind. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 377 Skrevet 23. Marts Eventyrmanden skrev, den 23.3.2025 at 13:07: Det lugter af at nogen har adgang til din profil uden du ved det. Se evt. under Konto indstillinger > Recently Used Devices (Link) og se om der er nogle enheder du ikke kender til som har været logget ind. Ser umiddelbart ikke mistænkeligt ud. Jeg har slettet mine falske likes igen, det var i tråde, jeg overhovedet ikke har kigget på. Oprettet på samme tid. Mystisk! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 992 Skrevet 23. Marts køb dansk skrev, den 23.3.2025 at 14:16: Ser umiddelbart ikke mistænkeligt ud. Jeg har slettet mine falske likes igen, det var i tråde, jeg overhovedet ikke har kigget på. Oprettet på samme tid. Mystisk! Hvis ikke det er dét, så må jeg desværre være svar skyldig. Forhåbentligt kan @Stapler og/eller @Bryan Mills hjælpe med at opklare mysteriet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 377 Skrevet 23. Marts Mine likes i denne tråd er gode nok 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3121 Skrevet 23. Marts køb dansk skrev, den 23.3.2025 at 09:42: Der er for 3 timer siden registreret en del reaktioner fra min profil, som jeg ikke har foretaget - hvordan kan det forekomme? Du må lade være med at gå på Eroguide når du er stiv og tæt på blackout 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 377 Skrevet 23. Marts Dillermand Junior skrev, den 23.3.2025 at 14:45: Du må lade være med at gå på Eroguide når du er stiv og tæt på blackout Lidt stiv er man vel altid... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1202 Skrevet søndag klokken 22:01 @Administrator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 377 Skrevet mandag klokken 06:46 Det ser ikke ud til at gentage sig. Jeg var sikkert logget ind fra min computer på det tidspunkt, og måske også fra min mobil. Min teori er, at systemet har forvekslet en anden bruger med mig og åbnet Eroguide logget ind på min profil - hvilket kunne misbruges til bl.a. at læse mine beskeder! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1515 Skrevet mandag klokken 14:23 (edited) køb dansk skrev, den 24.3.2025 at 06:46: Min teori er, at systemet har forvekslet en anden bruger med mig og åbnet Eroguide logget ind på min profil - hvilket kunne misbruges til bl.a. at læse mine beskeder! Det giver ingen mening? For at logge ind på din profil, skal systemet også have dit kodeord. Teknisk set kan systemet ikke forveksle brugere. Hvis ikke du har udleveret dit kodeord eller brugt et kodeord som 'købdansk123' eller tilsvarende åndsvagt, kan det ikke lade sig gøre. Mit bedste bud er at: Enten har du været logget ind og været væk fra din device (PC eller mobil), mens en anden person har hygget sig med din profil imens Du har autogemt dit kodeord i din browser, hvilket gør det nemt at logge på EG (både PC og mobil). Dit password været for nemt at gætte Du har oplyst dit kodeord og måske genbrugt dit kodeord på andre sider, som andre har kendskab til Uanset hvad, bør du ændre dit kodeord nu og sætte en adgangskode/pinkode på som adgang til din PC og mobil. Redigeret mandag klokken 14:35 af Needy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 992 Skrevet mandag klokken 15:19 køb dansk skrev, den 24.3.2025 at 06:46: Det ser ikke ud til at gentage sig. Jeg var sikkert logget ind fra min computer på det tidspunkt, og måske også fra min mobil. Min teori er, at systemet har forvekslet en anden bruger med mig og åbnet Eroguide logget ind på min profil - hvilket kunne misbruges til bl.a. at læse mine beskeder! Hvis det havde været tilfældet, så havde det været et problem for os alle. Det kan rent teknisk ikke ske for kun en enkelt bruger. Needy skrev, den 24.3.2025 at 14:23: Det giver ingen mening? For at logge ind på din profil, skal systemet også have dit kodeord. Teknisk set kan systemet ikke forveksle brugere. Jo, det kan det godt, men det ville vi alle have været udsat for så. Læs evt. om Nordnets seneste sikkerhedsbrud hvor netop dette skete. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1515 Skrevet mandag klokken 15:39 Eventyrmanden skrev, den 24.3.2025 at 15:19: Jo, det kan det godt, men det ville vi alle have været udsat for så. Læs evt. om Nordnets seneste sikkerhedsbrud hvor netop dette skete. Nu er det jo ikke soleklart hvad det er der er sket med Nordnet. Det jeg har kunne læse mig frem til er at “Årsagen var en softwarekomponent, der fejlede i forbindelse med loginprocessen” og at “Fejlen ikke opstod som resultat af hacking”. Jeg tænker ikke at EG har samme databasesoftware som Nordnet Har du et link, der beskriver det i detaljer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 992 Skrevet mandag klokken 15:56 Needy skrev, den 24.3.2025 at 15:39: Nu er det jo ikke soleklart hvad det er der er sket med Nordnet. Det jeg har kunne læse mig frem til er at “Årsagen var en softwarekomponent, der fejlede i forbindelse med loginprocessen” og at “Fejlen ikke opstod som resultat af hacking”. Det er også den årsag jeg har kunnet læse mig til, men om det er korrekt eller ej ved vi jo ikke, men vi ved jo hvad resultatet var. Når en bruger loggede ind, returnerede serveren en, tilsyneladende tilfældig, anden brugers session. Jeg endte personligt med mine 3 forsøg på at logge ind, på 3 forskellige konti. Needy skrev, den 24.3.2025 at 15:39: Jeg tænker ikke at EG har samme databasesoftware som Nordnet Nej sikkert ikke, men det betyder ikke at fejlen ikke kunne ske alligevel. Needy skrev, den 24.3.2025 at 15:39: Har du et link, der beskriver det i detaljer? Desværre ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1515 Skrevet mandag klokken 15:59 Eventyrmanden skrev, den 24.3.2025 at 15:56: Når en bruger loggede ind, returnerede serveren en, tilsyneladende tilfældig, anden brugers session. Det lyder som sloopy coding 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 377 Skrevet onsdag klokken 03:49 Eventyrmanden skrev, den 24.3.2025 at 15:19: Hvis det havde været tilfældet, så havde det været et problem for os alle. Det kan rent teknisk ikke ske for kun en enkelt bruger. Det kan sagtens have været et generelt problem, måske i forbindelse med en opgradering eller genstart. Hvis det er sket for brugere, som ikke selv har en profil, og der ikke er andre, som har følt sig fristet til at misbruge det, hører vi jo ikke om det. Jeg tænker, der er en, som lige skulle prøve at lave nogle likes for at se, om det nu også var rigtigt - og fundet ud af, at det var det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 992 Skrevet onsdag klokken 05:02 køb dansk skrev, den 26.3.2025 at 03:49: Det kan sagtens have været et generelt problem, måske i forbindelse med en opgradering eller genstart. Hvis det er sket for brugere, som ikke selv har en profil, og der ikke er andre, som har følt sig fristet til at misbruge det, hører vi jo ikke om det. Jeg tænker, der er en, som lige skulle prøve at lave nogle likes for at se, om det nu også var rigtigt - og fundet ud af, at det var det... Jo altså det kunne jo godt være tilfældet, men jeg tvivler. På EG er det noget nemmere at overse hvilken profil du er logget ind på - på pc står der et lille navn i øverste højre hjørne og på mobil skal du helt ind på din profil. At der kun er én der enten har overset det eller valgt at misbruge det virker meget usandsynligt i mit hoved. Desuden er misbrug her også højst usandsynligt at føre til en egentlig konsekvens. På Nordnet bliver man som det første introduceret for sine aktiedepoter og kontantbeholdning efter login - man ligger altså mærke til at der er noget galt med det samme og misbrug med andre folks penge kunne man bedre forestille sig ville kunne føre til konsekvenser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg