TheVoice 9445 Skrevet 26. Marts Det er nok ingen hemmelighed, at jeg er en af Jennifers trofaste stamkunder. Jeg har ikke tal på hvor mange besøg jeg har haft med denne vidunderlige Glædespige. Inden min beretning gives her et link, som måske kan være med til at gøre beretningen mere livagtig https://annoncelight.dk/showad/277662 JenniferThelady tog styringen Det besøg jeg vil beskrive her, tager afsæt i nogle at de gode snakke vi har haft om alt mellem himmel og jord og bestemt også frække ting vi måske begge kunne tænke sig. Hun havde engang spurgt ind til hvordan jeg havde det med tillid og bare give sig hen. Tænker at det nok skyldes at mange af besøgene på forhånd var planlagt ud fra mit input, eller også fulgte en slags skabelon der var gennemprøvet og afstemt. Nå, men jeg ankommer nyvasket og velduftende som sædvanlig. Efter et dejligt kram og kys i entreen, går vi ind i det store og velindrettet frække rum. Vi tager plads ved hendes Cafébord, og som altid starter vi ud med at sludre lidt om hvordan vi har det og den slags, alt imedens vi nyder et kold glas rose’ vin. Som gæst hos Jennifers bydes man altid på noget drikke og lidt snacks. Når stemning er opbygget plejer vi at bevæge os over i sengen. Da Jeg kunne mærke at vi nok var der nu, siger Jennefer noget uventet. Hun siger, at jeg lige skal smutte ud i bad, og bagefter iføre mig den hvide badekåbe hun har lagt frem til mig på badeværelset. Jeg skulle lige til at sige, at det ikke var nødvendigt, men kunne se på hendes ansigt, at hun nok havde nogle bagtanker med at få mig ud på badeværelse, så jeg gjorde det. Det blev til en meget hurtig afskyldning til tonerne fra noget populært African pop. Da jeg havde tørret mig, tog jeg badekåben på. Jeg lod mit tøj blive på badeværelset og gik op til de frække rum, jeg åbnede døren forsigtigt. Kom indenfor sagde hun, med et dejligt flot smil. Jeg bemærkede at der på sengen var noget udstyr med snor og stropper. Inden jeg nåede at sige noget, siger hun, at jeg skulle tage badekåben af, og ligge mig på ryggen i sengen, og ellers tie stille. Det gjorde jeg så. Da jeg lå der gav hun mig et blindfold på, hvorefter at hun bandt mine arme og ben fast til det udstyr jeg ganske kort havde bemærket. Imedens jeg blev bundet, gentog hun, at det var forbudt at snakke for mit vedkommende. Jeg kunne godt mærke at min puls steg lidt, specielt da jeg er uvant med at slippe kontrollen fuldstændigt. Jeg kunne godt høre lidt lyde og jeg kunne også fornemme at Jennifer bevægede sig lidt rundt i sengen efter at jeg var blevet bundet. Jeg kunne pludselig mærke noget vådt på mine ben, som blev efterfulgt af blid massage, hvor hun masserede mig helt nede fra fødderne og stille og roligt op til der hvor man bare håber at den også skal forkæles, men nej, hun gentog sceneriet fra fødderne til meget tæt på min efterhånden halvstive pik. Efter lidt tid blev der hæld noget massage olie på mit bryst, og så gentog scenariet sig, dog bare med den udtagelse at arme, og bryst fik dejlige blid massage, igen hver gang kom hun meget tæt på mine nedre regioner. Jeg ligger bare der og håber at pikken som nu er blev stiv også skal forkæles og helst med hendes skønne mund, med de store bløder læber. Det sker så ikke, og pludselig stopper hun. Hun bevæger sig igen lidt rundt sengen, så jeg ikke helt er klar over hvor hun reelt er, jeg kan dog godt fornemme at hun er tæt på mig, men om det er med hoved eller fødderne har jeg ingen anelse om. Der er meget stille, og jeg ligger bare og tænker på hvad der mon nu skal ske. Pludselig mærker jeg noget blødt på mine læber. Forsigtigt føler jeg efter hvad det kunne være med min tunge. Der blev ikke sagt noget, så jeg blev lidt mere modig med tungen. Kæft en dejligt overraskelse, for nu kunne jeg mærke at hun nænsomt har placeret sin dejlige mis så den kun lige rørte min mund. Jeg begynder nu, at slikke den det bedste jeg har lært, Efter lidt tid kan jeg mærke, at hun bevæger understellet og ligesom ”faceknepper” mig blidt. Stemningen stiger, og vi begge kan ikke lade være med at stønne. Pludselig kan jeg mærke nogle fugtige læber på min pik. Fedt tænker jeg, hun må vel så ligge i 69 hen over mig. Jeg slikkede hende mere intens, og det resulterede i at hun nu slikker op og ned at mit stive skaft med en legende tunge, hver gang nu nåede toppen, kunne jeg mærke at pikhovedet kom lidt indenfor i hendes mund. Jeg løftede mig lidt, således at pikken kunne komme længere ind i hendes mund, men det blev bare afbrudt med ”lig stille” og munden var nu helt væk. Efter den lille pause foresatte igen legen. heldigvis kom gentog hun også den del hvor pikken kom lidt i munden, og….. hver gang kom den længere ind. Når pikken forlod munden, pustede hun blidt på den inden hun gentog legen. Hun kunne godt mærke, at det mere mere intenst for mig. Det samme gjaldt vist for hende kunne jeg fornemme på hendes lyder. Pludselig forsvandt missen fra mit ansigt. Jeg kunne nu mærke at hun havde taget fat om min pik, som hun blidt masserede med hånden. Jeg kunne også mærke at hun var i gang med at flytte sig. Jeg mærkede, at hun med et fast greb om pikken gnidder den mod noget fugtigt, som vel kun kan være hendes nu meget våde mis. Uha det var dejligt pirrende, og det dunkede skønt pikken Jeg tænker at det vel var en slags Pussy Glide, dog med der krølle på, at pikken lejlighedsvis kom lidt indenfor. Sådan stod det på et stykke tid, og jeg kunne tydeligt høre at Jennifer stønnede højere og højere og pludselig gled hun helt ned og pikken, kæft det føles helt vildt at komme i bund. Hvis jeg ikke havde gættet det så var jeg helt sikker nu, da hun satte mere tempo på og samtidig og tog et fast greb om mine ben. Yep, hun red mig i en omvendt Doggy, hvor tempoet blev vildere. Pludselig stoppede hun, pis jeg var ellers lige ved at nå klimaks, hvilket hun måske havde bemærket. Igen kunne jeg mærke at hun flyttede sig lidt rundt i sengen. Efter lidt tid var der igen dømt Pussy Glide med benefit. Denne gang varede det dog ikke længe før at hun igen var godt i gang med at ride mig. Jeg kendte følelsen og kunne mærke, at hun nu sat på hug over pikken, og bevæge sit op og ned, når de gik ned var der ligesom lidt ekstra smæk på, så også kunne høres når vores hud/kroppe klaskede sammen. Jeg begyndte at bevæge underkroppen og denne gang blev der kvittere med højere støn, og ingen skæld ud. Pludselig føles det som om missen blev ekstra våd, og så sker det…. Hun sprøjter pludselig helt vildt. Det resultere så i at efter et par stød fra mig side, så kommer jeg også i en vild orgasme. Hun falder helt sammen på mig, og lidt efter kravler hun af mig. Hun nærmest smider sig på tæt ved siden af og siger ”fuck det var lige hvad jeg trængte til”. Efter lidt tid, efter at vi havde sundet os lidt, tager hun blindfoldet af mig, og giver mig et dyb og inderligt tungekys. For derefter at binde mig fri Da jeg ser mig omkring, kan jeg godt se, at der var lavet et rimeligt realistisk ”griseri” i sengen. Sengen var heldigvis så bred at vi kunne rykke over til den ene side og nyde vores afsluttende Pillow Talk på et tørt område 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1758 Skrevet 26. Marts Lyder som en misundelsesværdig oplevelse. Hvornår kom kondomet på? Jeg foretrækker selv blow uden, men sex med (i denne sammenhæng). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferTheLady 119 Skrevet 27. Marts (edited) @TheVoice Tak for en meget fin anmeldelse. Jeg blev helt varm, da jeg læste den Redigeret 27. Marts af JenniferTheLady rettelse/tilføjelse 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg