Hop til indhold
Vandmanden

Razzia i Jylland

Recommended Posts

Med mindre man ikke ønsker at ryge på en politistation på en yderst ydmygende måde så hold jer væk fra jydske bordeller p.t..

Sandy, Clara, eller hvad de nu hedder er mange gange østlændinge som arbejder med rigtige trælse bagmænd.

Selvfølgelig bidrager vi i bund og grund til noget rigtigt lort når vi køber en luder men sådan er livet..men at man ryger med på stationen fordi man venter på en luder på bordellet og bliver afhørt i flere timer på stationen er simpelthen ydmygende...og ikke mindst skal sidde med nogle meget suspekte mænd fra østeuropa..ufff....

Så pas på....Nu er der sendt en "warning" out....Politiet er virkelig på dupperne.....og de opdaterer en som anholdt og det kommer til at stå et skidt sted.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Med mindre man ikke ønsker at ryge på en politistation på en yderst ydmygende måde så hold jer væk fra jydske bordeller p.t..

Sandy, Clara, eller hvad de nu hedder er mange gange østlændinge som arbejder med rigtige trælse bagmænd.

Selvfølgelig bidrager vi i bund og grund til noget rigtigt lort når vi køber en luder men sådan er livet..men at man ryger med på stationen fordi man venter på en luder på bordellet og bliver afhørt i flere timer på stationen er simpelthen ydmygende...og ikke mindst skal sidde med nogle meget suspekte mænd fra østeuropa..ufff....

Så pas på....Nu er der sendt en "warning" out....Politiet er virkelig på dupperne.....og de opdaterer en som anholdt og det kommer til at stå et skidt sted.....

Forstår det ikke helt vandmanden??? Hvorfor anholder de gæsterne, hvis det er det du siger??? Deres razzia er jo en del af vores hverdag, så det skal jo bare overståes, hvis der er noget galt de steder de kommer ja så handler de og er der ikke ja så går de vel igen efter de har kørt ders sædvandlige udspørgseler af... Kan du fortælle noget mere? Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forstår det ikke helt vandmanden??? Hvorfor anholder de gæsterne, hvis det er det du siger??? Deres razzia er jo en del af vores hverdag, så det skal jo bare overståes, hvis der er noget galt de steder de kommer ja så handler de og er der ikke ja så går de vel igen efter de har kørt ders sædvandlige udspørgseler af... Kan du fortælle noget mere? Knus Line

Jeg er helt på Linje Med Line..., jeg står helt uforstående? hvad skal de med gæsten?

Jeg har ved gud haft besøg af politiet til "vores" 3 måneders "komsammen" (der hvor de spørger om jeg har det godt, og hvor jeg fortæller dem at de ikke kan komme længre end til gangen, med mindre de tager skoene af, med massere af grin osv) en fast hyggelig ting. Og har der stået "kommer straks"( optaget) på døren så har de overhovede ikke ventet på gæsten men pænt forføjet sig bort! (man kan vel opdrage sine politier *GGG* )

Hr Vandmand er det noget du har prøvet selv?

For at blive taget med på stationen, skal der jo være en væsentlig grund, de hiver jo ikke folk ind til samtale for sjov, og at der skulle skrives noget sted om hvor gæsten er antruffet, det er vist kun i sverig, men jeg mindes ikke at Sverig har overtaget jylland`? eller er der noget jeg har overset?

Afhørt i timesvis??? hold da op...hvis man bliver det for at gå på bordel, så vil jeg nødig kører over for rødt i Jylland, for så bliver man sikkert afhørt i dagevis, og det har det offentlige sikkert både tid og råd til den form for sagsbehandling HOST HOST!

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Politiet anholder naturligvis ikke gæsterne, sikke da noget sludder!

Vil man gå med livrem og seler, så køb dansk - politiet har 0 interesse i de danske piger :)

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ved gud haft besøg af politiet til "vores" 3 måneders "komsammen" (der hvor de spørger om jeg har det godt, og hvor jeg fortæller dem at de ikke kan komme længre end til gangen, med mindre de tager skoene af, med massere af grin osv) en fast hyggelig ting. Og har der stået "kommer straks"( optaget) på døren så har de overhovede ikke ventet på gæsten men pænt forføjet sig bort! (man kan vel opdrage sine politier *GGG* )

Kommer politiet rent faktisk på faste rutinebesøg?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Politiet anholder naturligvis ikke gæsterne, sikke da noget sludder!

Vil man gå med livrem og seler, så køb dansk - politiet har 0 interesse i de danske piger :)

Knus Pia

Nej men det kunne jo være en af gæsterne, sikkert var et  emne for politiet at have observans på i en eller anden forbindelse, måske for at kunne fastslå relevans evt. til stedet for identitet på vedkommende, ikke sandt.

Venligst landsbytossen - uden smartphone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kommer politiet rent faktisk på faste rutinebesøg?

Ja told og skat komme ca hver 3 måned, forskelligt fra by til by og hvad de har gang i... Og ja de har altid min to betjente med samt en kommunal ansat... Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja told og skat komme ca hver 3 måned, forskelligt fra by til by og hvad de har gang i... Og ja de har altid min to betjente med samt en kommunal ansat... Knus Line

Ja, kan godt se en enkelt kommunal embedsmand, hurtigt kunne blive "fedtet ind", hvis der ikke var mindst 2 betjente med til at holde styr på ham  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skægt nok

Jeg har set mine politier, mange gange men told og skat kun en gang i Hvidovre, men 2 gange i Herning på en gæstevisit.

2 gang i Herning brugte jeg mund overfor dem da de "mosede" rundt som en flok gæs, de skulle jo se om der var flere piger,(helt klart man annoncere jo så ikke med dem, her er der så den der smily der kikker op i loftet), da så skattemanden stod og lurede kunne jeg ikke dy mig...:" og dig har jeg kun set uden tøj på, hvad laver du her?"

Så skulle de hjem..så var samtalen slut :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Jae den er vist lidt langt ude - sidst jeg blev stoppet af Told & Skat og Politiet ved den dansk tyske grænse svarede jeg at jeg havde været på bordel i Hamborg, da de spurgte.

Det afsted kom følgende: Damen fra Told og Skat farede over til politimanden og gav det videre. Han svarede at det var der jo ikke noget ulovligt i og bare det i øvrigt var ham :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jae den er vist lidt langt ude - sidst jeg blev stoppet af Told & Skat og Politiet ved den dansk tyske grænse svarede jeg at jeg havde været på bordel i Hamborg, da de spurgte.

Det afsted kom følgende: Damen fra Told og Skat farede over til politimanden og gav det videre. Han svarede at det var der jo ikke noget ulovligt i og bare det i øvrigt var ham :-P

Hej Kære Nevø Gaffer (velkommen hjem og kraaaaaaam)

Jeg oplevede på vej ud af Herning, en sen nat at blive stoppet af Politiet, Jeg greb kørerkortet og gik hen til ham, han startede med at gå rundt med en lommelygte og lyse ind i bilen, og hans lygte faldt på et bundt med piske og spanskrør, der stoppede kejlen på lyten og der blev spurgt: Hvad arbejder du med?, Nogenlunde det samme som dig, Jeg adfærdsregulere folk.

Jamen så måtte jeg have en god tur hjem :D

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du er så skide herlig heks hihi total flad af grin her.... Ville have elsket, at have været med i den bil... Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Kære Nevø Gaffer (velkommen hjem og kraaaaaaam)

Jeg oplevede på vej ud af Herning, en sen nat at blive stoppet af Politiet, Jeg greb kørerkortet og gik hen til ham, han startede med at gå rundt med en lommelygte og lyse ind i bilen, og hans lygte faldt på et bundt med piske og spanskrør, der stoppede kejlen på lyten og der blev spurgt: Hvad arbejder du med?, Nogenlunde det samme som dig, Jeg adfærdsregulere folk.

Jamen så måtte jeg have en god tur hjem :D

Hahaha....

Det er god humor! Den gad jeg godt have været en flue på vægen til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skægt nok

Jeg har set mine politier, mange gange men told og skat kun en gang i Hvidovre, men 2 gange i Herning på en gæstevisit.

2 gang i Herning brugte jeg mund overfor dem da de "mosede" rundt som en flok gæs, de skulle jo se om der var flere piger,(helt klart man annoncere jo så ikke med dem, her er der så den der smily der kikker op i loftet), da så skattemanden stod og lurede kunne jeg ikke dy mig...:" og dig har jeg kun set uden tøj på, hvad laver du her?"

Så skulle de hjem..så var samtalen slut :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

:-P  :-P  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...