Hop til indhold
holstebronx

bodyscrub i midtjylland

Recommended Posts

Er der nogen der ved hvor man kan få bodyscrub uden nødvendigvis også at vælge massage ?

Hvis man skal vælge flere ting så løber det jo op.

Massagen er jeg ikke så interesseret i.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man får skrubbet kroppen, det skulle være godt for blodomløbet m.m.

Og man får de døde hudceller skubbet af :D

Sådan som jeg lige har forstået det...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Pimek, Grønningen Århus. Hun tager dig også med i spa osv. Se hjemmesiden via thailisten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pimek, Grønningen Århus. Hun tager dig også med i spa osv. Se hjemmesiden via thailisten.

Har haft et par dårlige besøg hos Pimek. HUn snyder både med tid og services. Hun er blevet for arrogant og pengegrisk.

Jeg vil holde mig væk derfra

det skal være min anbefaling herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm

Der er et sted der hedder ko-lart :oops:  Århusvej mod viborg. ( tror at det er nummer 143 men er ikke sikker)Det er længere ude end bordellet på hedehusvej når du kommer fra Århus .Har været der et par gange for nyligt men dog ikke i deres spa men du kan jo prøve at køre forbi. Det er i et gammelt stuehus på landet men massage rummet er pænt og rent. Ved ikke om de tilbyder det du ønsker men karret er der. Ellers er eller var der også en kælder ved marienlund ( århus) hvor det var dejligt i badet men tror ikke at det er der mere. Tjekker lige en dag ved lejlighed.

Venligst 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hmm

Der er et sted der hedder ko-lart :oops:  Århusvej mod viborg. ( tror at det er nummer 143 men er ikke sikker)Det er længere ude end bordellet på hedehusvej når du kommer fra Århus .Har været der et par gange for nyligt men dog ikke i deres spa men du kan jo prøve at køre forbi. Det er i et gammelt stuehus på landet men massage rummet er pænt og rent. Ved ikke om de tilbyder det du ønsker men karret er der. Ellers er eller var der også en kælder ved marienlund ( århus) hvor det var dejligt i badet men tror ikke at det er der mere. Tjekker lige en dag ved lejlighed.

Venligst 8000

Den sidste, Grenåvej 1 er lukket. Der var ganske rigtig spa, men det blev nu mest brugt til vasketøj :) Det var iøvrigt også en kedelig trunte der havde stedet.

Den bodyscrup jeg fik hos Pi Mek var med abrikossten eller noget lignende, liggende på et silkelagen uhh- Uhhh.

Først en lang massage, med lidt pilleri, så scrup, så i spaen med en bikiniklædt Pi Mek. Lidt håndarbejde, og lidt trækken bikine til side her og der, og så en lang afsæbmimg og massage i karret. 1200 alt i alt, men det er et par år siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Men altså Aarhus er da Østjylland :wink:

Ja,ja,men midt i Østjylland :-P  Blev den reddet?

Kom du nu bare, der er plads til dig også, og så kan du altid bagefter,  nyde pigerne ved åen i selskab med en fad og lidt sol.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja,ja,men midt i Østjylland :-P  Blev den reddet?

Kom du nu bare, der er plads til dig også, og så kan du altid bagefter,  nyde pigerne ved åen i selskab med en fad og lidt sol.

Ja en sommerdag i Aarhus kunne være skønt.

Og lige med en burger på Cafe Åen ( eller hvordan det nu staves )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Jeg har fået body scrub nogle gange i Asien. Der bruges noget væske, måske sæbe, samt en meget grov svamp, jeg mener at de skæres ned fra træerne.

Men her er hvad jeg fandt sammen med min bedste ven, :cool:  Google:

Body Scrub

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm

Der er et sted der hedder ko-lart :oops: Århusvej mod viborg. ( tror at det er nummer 143 men er ikke sikker)Det er længere ude end bordellet på hedehusvej når du kommer fra Århus .Har været der et par gange for nyligt men dog ikke i deres spa men du kan jo prøve at køre forbi. Det er i et gammelt stuehus på landet men massage rummet er pænt og rent. Ved ikke om de tilbyder det du ønsker men karret er der. Ellers er eller var der også en kælder ved marienlund ( århus) hvor det var dejligt i badet men tror ikke at det er der mere. Tjekker lige en dag ved lejlighed.

Venligst 8000

Fik du kun massage og hvordan ser de ud derude?

Og er det normale Aarhus priser?

Vh

Sh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fik du kun massage og hvordan ser de ud derude?

Og er det normale Aarhus priser?

Vh

Sh

Hej Sh

Ja jeg fik massage begge gange med håndtrold.

Første gang var supergodt med en sød og smilende pige på ca 25-30 år. Det var det der bragte mig derud igen da jeg godt kunne tænke mig noget mere med hende og gerne noget andet. :-P ( hun var lidt genert men dejlig)

Men anden gang var det en dame på 35+ og det svingede det ikke, så det blev en skuffelse.

Stedet annoncere i travbladet med priser fra 300kr for en times massage men den skal lige holdes i snor. første gang endte vi på 600 og anden gang på 700. men der blev forhandlet lidt begge gange.

Men hvis du finder hende den første derude igen tror jeg at det kunne blive interessant.

Og som skrevet er det et pænt værelse med briks - seng og spabad i ´samme værelse. (Mener der var varme i briksen)

Jeg kender dog ikke til  brusefaceliteter som jeg savnede anden gang da der ikke var meget aftørring overhovedet.

Venligst 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...