Botanik 0 Skrevet 31. Marts https://sugardaters.com/da/profile/gPZ2Y9VrWY Hvis i nogensinde skulle blive uvenner med sine penge, er en aftale med Mermaid_ en rigtig god måde at tømme lommerne på. https://sugardaters.com/da/profile/gPZ2Y9VrWY Af annoncen fremgår at hun skulle være 41 år, sandheden er nærmere 51. Hun har hverken sted eller taget ud, så hendes eneste tilbud, som jeg desværre tog imod var et hurtigt knald bag ved min bil i Parkeringshuset ved Riget. Jeg samlede hende op foran P-huset, og vi kørte op på 4. Sal, hvor jeg bakkede bilen ind i en bås. Vi gik om bag bilen, og havde forventet at hun ville sutte den op, men nej. Jeg måtte give hende finger, og fik hende til at komme, måtte derefter gøre mig selv stiv, putte gummi på og knalde hende bagfra. Hun havde travlt og stressede så meget, at jeg efter 10-12 min måtte opgive at komme. Sådan pisser man 2.000 kroner ud af vinduet, det var et dårligt knald med en kvinde der var mega kynisk og uden indlevelse. Så inden i andre brænder jeres penge af på “havfruen” er mit bedste råd, hold jer langt væk! Om det så var til 500,- var det ikke det værd. En halv stjerne ud af 5 - hun mødte dog op og stjal ikke min telefon - kun derfor får hun den halve stjerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
golfere 7 Skrevet 31. Marts (edited) Hm er det ikke lidt kynisk og uden indlevelse at lave en aftale i et p hus og forvente andet end du fik. Et sted du ikke kan vaske dig inden ! Vær glad for du ikke fik en p afgift Redigeret 31. Marts af golfere 1 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advokat1 96 Skrevet 1. April Profilen indeholder ingen oplysninger (udover at hun er kvinde) - altså intet om højde, vægt eller andre informationer. Ingen profiltekst, ingen foto og ikke verificeret på nogen af de tre måder. Hvis man responderer på sådan en profil må man være meget trængende og villig til at tage en stor chance Hun kalder sig i øvrigt nu "justanotherone" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
golfere 7 Skrevet 1. April (edited) Advokat1 skrev, for 42 minutter siden: Profilen indeholder ingen oplysninger (udover at hun er kvinde) - altså intet om højde, vægt eller andre informationer. Ingen profiltekst, ingen foto og ikke verificeret på nogen af de tre måder. Hvis man responderer på sådan en profil må man være meget trængende og villig til at tage en stor chance Hun kalder sig i øvrigt nu "justanotherone" der var foto og andre oplysninger for et par dage siden, og jeg skrev , lidt humoristisk med hende om hvordan man havde sex med en med hale , så hun er nok træt at denne dårlige anmeldelse. og har trukket stikket. ps, lig mærke til at profilen her , er ny og kun har dette opslag. ??? Redigeret 1. April af golfere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kalleknald2 1 Skrevet 1. April Lyder som en kedelig oplevelse, men det er også for dumt at give så mange penge for en aftale med en fruentimmer man aldrig har mødt og tilmed i den slags skøre rammer. Hun tilbød mig samme setup i en eller anden parkeringskælder og er helt off med de priser. Og da jeg takkede nej, blev hun aggressiv. Brug dog jeres sunde fornuft - 2000 for et hurtigt knald bag en bil er sku for usselt - selv på Østerbro må det være mange penge. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
golfere 7 Skrevet 3. April Kalleknald2 skrev, den 1.4.2025 at 22:52: Lyder som en kedelig oplevelse, men det er også for dumt at give så mange penge for en aftale med en fruentimmer man aldrig har mødt og tilmed i den slags skøre rammer. Hun tilbød mig samme setup i en eller anden parkeringskælder og er helt off med de priser. Og da jeg takkede nej, blev hun aggressiv. Brug dog jeres sunde fornuft - 2000 for et hurtigt knald bag en bil er sku for usselt - selv på Østerbro må det være mange penge. ja og så har det intet at gøre med sugardating, jeg tvivler på den anmeldelse er sand. Hun beskriver han var tilfreds og vil mødes igen !! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg