Hop til indhold
Jamescole11

Dominerende shemale trekant

Recommended Posts

God aften derude,

Som titlen antyder, har jeg en fantasi om, at have en trekant med to dominerende shemales. Gerne involderende golden shower, face sitting, lussinger - generelt bare en oplevelse, hvor jeg bliver domineret og brugt. 

Er der nogen der har prøvet noget lignende, eller kan anbefale nogle, som kunne være relevante ift. ovenstående. Det behøver ikke nødvendigvis være to som skal anbefales. 

Selve lokationen i DK er underordnet, da jeg er mobil. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jamescole11 skrev, for 9 timer siden:

God aften derude,

Som titlen antyder, har jeg en fantasi om, at have en trekant med to dominerende shemales. Gerne involderende golden shower, face sitting, lussinger - generelt bare en oplevelse, hvor jeg bliver domineret og brugt. 

Er der nogen der har prøvet noget lignende, eller kan anbefale nogle, som kunne være relevante ift. ovenstående. Det behøver ikke nødvendigvis være to som skal anbefales. 

Selve lokationen i DK er underordnet, da jeg er mobil. 

Har søgt længe efter det. Umuligt at finde !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Shemalewiki er nede, så linker til en eroguide tråd, men Isabella BICKCOCK24cm burde tilfredstille dine behov. Har læst maaaange andmeldelser af trekanter folk har haft med hende, fx denne https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=2352&lan=en (igen, shemalewiki er nede).

Fandt et link til ende på ts-dating: https://www.ts-dating.com/model/BIGCOCK_24CM Hun er ofte i københavn hvis jeg ikke husker forkert.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...