HejsaMedDig 20 Skrevet tirsdag klokken 20:43 (edited) Hej allesammen! Jeg er nysgerrig og vil gerne høre fra jer, der arbejder i branchen: Hvilke kvaliteter hos klienter gør en oplevelse særlig god for jer? Er det fx: Høflighed og gode manerer? At han er fysisk tiltrækkende eller har sex appeal? At der er god kemi – og hvordan vil I egentlig definere "kemi"? At han er respektfuld og lytter til jeres grænser? At han er nem at snakke med? Eller måske noget helt andet? Evt. en særlig kombination af ovenstående? Del gerne både små og store ting – det kan være alt fra god personlig hygiejne til hvordan han taler til jer. Og hvis nogen klienter læser med: måske det også kunne være lærerigt for jer Redigeret tirsdag klokken 20:45 af HejsaMedDig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GennemsnitligJoe 289 Skrevet tirsdag klokken 21:59 Synes du mangler en vigtig mulighed: “han smider en masse cash hos mig” 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HejsaMedDig 20 Skrevet tirsdag klokken 22:16 (edited) GennemsnitligJoe skrev, for 26 minutter siden: Synes du mangler en vigtig mulighed: “han smider en masse cash hos mig” Måske lidt kynisk, men ja en fair pointe. Især hvis f.eks. en klient er ekstra gavmild udover det sædvanlige så det vel sikkert et plus for nogen. Redigeret tirsdag klokken 22:25 af HejsaMedDig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg