Hop til indhold
Anonymt2025

Linda Cataleha MILF med fantastiske bryster og bj

Recommended Posts

Hun er helt fantastisk! Jeg besøgte hende da hun var i Randers midt i marts 

.https://annoncelight.dk/showad/299405

I den første del af annoncen brugte hun navnet Linda. I hendes profil bruger hun "navnet" Cateleya90

Fra det øjeblik døren gik op, var det en dejlig oplevelse. Sød og smilende med sine store flotte bryster helt fremme. 

Hun eren erfaren milf, det ved hvordan man skaber en god stemning.  Hun har ikke travlt og jeg fik lov til at bruge lang tid på af lege med hendes bryster og slikke hendes helt glatte og stramme fisse. 

Normalt er jeg ikke til BJ. Jeg er godt vant, og ofte er det ret kedeligt. Her er det anderledes.  Der gik ikke længe inden jeg følte, at jeg nærmest eksploderede i munden på hende. 

Bagefter var der tid til lidt hyggesnakke.

Det var en helt igennem fantastisk oplevelse. 

Det var også meningen, at jeg skulle have  besøgt hende allerede ugen efter , Desværre så fik jeg svamp i lysken og måtte desværre aflyse. 

Jeg ved ikke helt hvad der gik galt, men jeg fik formuleret mig så dårligt, at hun har blokerer mig 

Dec er ked af. Så hvis en af jer besøger hende, og har haft en god oplevelse så har jeg brug for en tjeneste. 

Hils hende fra fjolset i Randers med telefonnummer der slutter på 2.

I am so sorry for what I wrote. I hope you will be so kind and get in touch.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...