Hop til indhold
afløbsrenseren

Præ Anmemeldelse : Kolding

Recommended Posts

Hejsa.

Det bliver en dejlig uge i næste uge :) .       Jeg skal på noget kursus i omegnen af Kolding, det skal udnyttes :P .

Derfor har jeg  lavet aftaler med:

Først Hot Michelle, efter sigende en dejlig mørk kvinde som nyder disse herlige glæder. 

Sidst på ugen har jeg en aftale med Miki HALV JAPANSK/ thailandsk, som også efter sigende har dejlige ting at byde på.

Så jo, jeg glæder mig til i næste uge :P.

VH

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa.

Så blev det dagen og skulle som nævnt mødes med Hot Michelle i dag.

( Har læst nogle andre anmeldelser af hende og der er både for og imod, ville bare prøve selv )

Det var nemt at finde og god parkering tæt ved, jeg fik hendes adr. ca en time før jeg skulle være der, sendte en sms da jeg stod i døren og hun kom straks ned og lukkede op.

Hun var smilende og bød mig ovenpå ( 2 sal ) der var pænt og rent, dejlig lejlighed.    Hendes påklædning var helt alm ikke noget fancy der .

Jeg tog et bad og vi klædte os af sammen, hun har en dejlig krop, store bløde bryster, ikke noget med silikone der.

Hun giver et blødt og behageligt blovjob uden gummi, vi prøvede lidt af hvert,  69 - doggy - hende ovenpå mm.

Konklusion :

Hun er sød og smilende hele tiden, vender sig gene som man ønsker, men der er ikke så meget indlevelsegejst som man kunne håbe.

Jeg kunne ikke tænde hende ( det er jo ikke nødvendigvis hendes fejl ) men ærgerligt da det bliver lidt bedre hvis det lykkedes.

Såå ikke det bedste , men heller ikke det dårligste sted.

NÅ, håber det bliver lidt bedre på fredag hos Miki HALV JAPANSK/ thailandsk

VH

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa.

Så fik jeg så besøgt Miki HALV JAPANSK/ thailandsk.   Havde lavet en aftale med hende kl 9 morgen, ankom til tiden ( god parkering lige overfor ) ringede på og hun kom med det samme, stadig i nattøj var faldet i søvn igen :) .         Nå jeg kom ind, ( pænt og rent ) og hun lavede kaffe mens jeg gik i bad, fik en kop med da jeg kom ud og vi snakkede lidt, så var det hedes tur til bad men jeg drak kaffen færdig, sjov start, men jeg havde ikke travlt den dag så det gjorde ikke noget .

Nå men hun kom tilbage igen og vi hyggede os på sengen , dejligt blov  69 - doggy - misjonær - hende ovenpå mm, vi brugte også lidt vibrator - dildo .

Hun er en dejlig varm lidt buttet kvinde   super bryster uden silikone,  gør meget for at man skal føle sig  tilpas.

1400 for en time som blev til 1 time 20 min med kaffe og det hele :) .

Så en dejlig pige som man godt kan besøge igen.

Når så det er sagt  vil jeg ud fra disse to besøg som beskrevet oven over, stadig sige at den bedst erotiske oplevelse / indlevelse / massage har jeg fået hos Suisi  og hendes piger i Brylle  :P .

VH

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for dine beretninger.

Det var næsten som at se TV-avisen :mrgreen: :mrgreen: :

Først en lokkende oversigt over, hvad der kommer. Derefter nogle indslag, og midt inde i det hele nogle tilbageblik for prins Knud over, hvad vi allerede har set én gang.

Nå, dette er ikke en kritik af dig, men af TV-avisen :twisted: :twisted: :twisted: .

Tusind tak for for din entusiasme med at skabe forventningens glæde, som så også bliver udløst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ha, ja det ku da være jeg skulle havde valgt en anden levevej :D .

VH

Tak for dine beretninger.

Det var næsten som at se TV-avisen :mrgreen: :mrgreen: :

Først en lokkende oversigt over, hvad der kommer. Derefter nogle indslag, og midt inde i det hele nogle tilbageblik for prins Knud over, hvad vi allerede har set én gang.

Nå, dette er ikke en kritik af dig, men af TV-avisen :twisted: :twisted: :twisted: .

Tusind tak for for din entusiasme med at skabe forventningens glæde, som så også bliver udløst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...