Hop til indhold
Malle47

Julliet århus 22 år gammel Århus N

Recommended Posts

99 % en mulig fake.

Jeg skrevet til “hende” i dag, og fik lidt trælse danske svar retur, da jeg spurgte om hvor i Aarhus hun var.

Men måske det bare var fordi, at jeg var lidt tungnem, efter 3 x svar på engelsk  

image.thumb.png.f91feef162fb2e8338b114729964cad3.png

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænker at de fleste gerne vil vide, hvad du ønsker og hvornår, for at undgå for megen spildtid med folk, som alligevel ikke er interesserede i at komme.

Det er dog lidt sjovt, som der svares tre ens svar og så slåes der over i dansk. Virker som en dansker der sidder bag profilen og foregiver at være udenlandsk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende her i aften. Hun er ægte nok. Jeg havde en ok oplevelse, men hun virkede noget træt og uengageret. Hun er dog vældig sød og foreslog selv massage da vi var færdige.

Hendes engelsk er ikke så godt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er en bagmand, som svarer på beskeder, laver annoncen osv. Var selv forbi i går, men det oplyste i annoncen vidste pigen så ikke noget om, og ved konfrontationen med ham der skriver beskeder, så blev der svinet til på dansk…..

Jeg gik igen…..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...