Malle47 0 Skrevet i går klokken 18:56 Nogen som har besøgt hende her https://annoncelight.dk/showad/425106 kan beskrive hvordan det er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madsi 2 Skrevet i går klokken 19:27 99 % en mulig fake. Jeg skrevet til “hende” i dag, og fik lidt trælse danske svar retur, da jeg spurgte om hvor i Aarhus hun var. Men måske det bare var fordi, at jeg var lidt tungnem, efter 3 x svar på engelsk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Craw 36 Skrevet for 23 timer siden Tænker at de fleste gerne vil vide, hvad du ønsker og hvornår, for at undgå for megen spildtid med folk, som alligevel ikke er interesserede i at komme. Det er dog lidt sjovt, som der svares tre ens svar og så slåes der over i dansk. Virker som en dansker der sidder bag profilen og foregiver at være udenlandsk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aarhusmand 31 Skrevet for 22 timer siden Jeg har besøgt hende her i aften. Hun er ægte nok. Jeg havde en ok oplevelse, men hun virkede noget træt og uengageret. Hun er dog vældig sød og foreslog selv massage da vi var færdige. Hendes engelsk er ikke så godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusbanditten 459 Skrevet for 15 timer siden Der er en bagmand, som svarer på beskeder, laver annoncen osv. Var selv forbi i går, men det oplyste i annoncen vidste pigen så ikke noget om, og ved konfrontationen med ham der skriver beskeder, så blev der svinet til på dansk….. Jeg gik igen….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg