Trucker1 12 Skrevet for 23 timer siden (edited) God aften d’herre En skuffet sønderjyde må desværre skrive her. Jeg var her til aften på besøg ved 18 årige Marija. Hun svarede hurtigt på SMS og havde et forslag til aftenens menu. Bj uden kondom, sex i alle stillinger, slikke fissen, massage 69’er osv. jeg blev glad i skallen og kørte til Aabenraa! På billederne ligner hun en 18-20 årig brunette slank og fin, MEN sandheden er noget HELT andet! Hun er tyk, faktisk så hænger maven, små næsten ikke eksisterende bryster, lignede mest nogle fra en overvægtig dreng. Men nu var jeg jo kørt vejen og lidt liderlig var jeg også. Så hun begyndte at sutte den op fra slap med ryggen mod mig og med gummi på, derefter ville jeg slikke hende men det måtte jeg næsten ikke og gjorde det så alligevel. Hun sagde hele tiden “av av, not så hardt” og jeg slikkede kun, men det var åbenbart for hårdt. Så ville jeg have en 69’er men det brød hun sig ikke om. Missionær stillingen blev indtaget og jeg kunne næsten ikke komme til for hendes store tykke ben. Tog hende i en doggie hvor hun bare blev mere og mere tør. Til sidst hoppede jeg af og kørte min vej. Aldrig igen og fup billeder. Hun sendte mig godt nok ansigts billeder i SMS’en inden mødet, men de var også 40 kg gamle. Hun er dovn, tyk og modvillig. Hold jer væk, fup billeder og fup menu. https://annoncelight.dk/showad/424544 Redigeret for 23 timer siden af Trucker1 Link 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Hyde 15 Skrevet for 4 timer siden Tak! jeg har ellers haft hende i kikkerten i et stykke tid og havde egentlig besluttet mig til besøge hende i dag men læste heldigvis dit opslag inden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg