Hop til indhold
dhnmdst

Unge Sarah I København ❤️ OMG hun er dejlig

Recommended Posts

Onsdag eftermiddag faldt jeg over Sarah på Nympho og kunne ikke tage øjnene fra hendes billeder…

Jeg måtte sgu afsted, for at se hvordan tingene forholdt sig irl ;) Så senere samme aften var jeg på vej mod København S, til en adresse jeg har været på før og som fungerer fint til formålet…

Stor var min glæde da pigen på billederne åbnede døren for mig :) Det er 100% Sarah selv på hendes billeder…hvis du kan lide hvad du ser, bliver du ikke skuffet når du ser hende irl…

Hold nu op hvor er Sarah bare dejlig, ung og imo meget smuk. Hun ligefrem strutter af ungdom og hendes naturlige krop er fantastisk sexet imo

Hun er samtidig vildt sød og meget hengivende og imødekommende. Under hele mit besøg var der højt humør og super stemning. Sarah taler glimrende engelsk…

For at det ikke skal være løgn, var hun også sindssygt fræk i sengen. Jeg fik en fantastisk oplevelse  fuld GFE stil

Sarah har nogle fantastisk smukke øjne og når hun kigger bedende på mig, med min pik i munden…OMG jeg kan næsten ikke få luft…haha

Sarah regner med at være her et par uger. Hun taler som sagt fint engelsk og vil gerne tale. Jeg er helt vild med hende og kommer til at se hende igen. Pas godt på hende og vær gentlemen…please :) 

https://nympho.dk/n24191/8158/here-s-sexy-sarah

Redigeret af dhnmdst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Girafgert skrev, for 21 minutter siden:

Hvor meget måtte du af med?

Kan se hun tilbyder både tungekys, blow uden og cim. Fik du noget af det? 

Meg rimelige priser imo. Hendes manager/mutter oplyser gerne ved henvendelse…

Jeg fik massere af tungekys og blow uden…tøsen så ud til at elske at sutte pik og hun var god til det :) 

Jeg kom i kondomet langt oppe i hende, så cim prøvede jeg ikke…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sad og kiggede på hende i går aftes, men var blevet for sent. Deler hun lejlighed med andre piger og har du en idé om, hvor hun er fra? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Hughie Hun var alene i lejligheden mens jeg var der

Jeg fik sgu ikke helt fat på hvor hun er fra…du må spørge hende når du ser hende ;) 

@Bobstar Hun har faktisk en meget meget fin fisse med små fine skamlæber…præcis som jeg bedst kan li’ det :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...