Hanshj 234 Skrevet for 23 timer siden Jeg har besøgt Anja i Hampen for anden gang. Hendes annonce er her: https://annoncelight.dk/showad/293150 Bemærk at annoncen bruges af de piger som er på stedet og derfor skifter pigerne løbende. Stedet er super diskret og badeværelset er rigtig fint. Puderne i hyggerummet kunne godt trænge til en udluftning. Men ellers et super dejligt sted og rent og pænt. Oplevelsen med Anja var super god og det er hende på billederne. Jeg fik en GFE oplevelse med blow uden. Hun er sød og smuk. Det eneste minus var at hun pludselig fik travlt til sidst selvom tiden ikke var gået. Det var ligesom hun havde en aftale og skulle afsted. Hun åbnede døren ud til gården og talte med en i mens jeg var i bad på udenlandsk. Det var lidt malurt i en ellers perfektoplevelse. Og den afslutning stressede mig altså noget. Jeg har nu besøgt Emma og Anja to gange på adressen og jeg tror jeg hælder mest til Emma selvom det er meget tæt løb. Min favorit er nu klart DinaG. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg