Hop til indhold
Certex

Hvordan fungerer Full Service? Første besøg hos Thai

Recommended Posts

Ved selvfølgelig det basale. Men hvis man bestiller 60 min Full Service. Så starter man oftest med B2B massage og slutter med sex? Hvor meget tid til hver? Eller er dette umuligt at svare på, da det er forskelligt fra person til person. Jeg har social angst, så kan godt lide at vide så vidt muligt inden jeg kommer. Beklager hvis det er et mærkeligt spørgsmål. Kunne ikke lige komme i tanke om andre steder jeg kunne finde info på dette. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Certex

Jeg vil sige, at hvis du booker en time, så regn med de første 30 minutter til massage/B2B. Du skal nogle steder fortælle at nu er det tid til sex delen, så du også har tid til at nyde den.

Med mere erfaring så kommer det af sig selv om du vil slikke først eller B2B.

Vigtigt nyd det

Redigeret af KnudSan
Manglede bogstav

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænker du kan få det som du ønsker. Bare aftal hvordan du vil have din behandling. Du kan også starte med sex og slutte med massage. De er som regel lydhøre for dine ønsker, de lever af glade kunder(selv om ikke alle har forstået det). 

som regel starter det liggende med ryggen opad og en god traditionel thai massage som så glider over i en B2B - vende om på, lidt mere B2B, måske lidt pussyslide hvis hun er dejlig fræk, over i en guffe gren og slikke fisse, eller bare guffe gren, på med dutten og så op i skønheden og ud over stepperne i de stillinger man nu kan nå inden man må overgive og komme i kondomet oppe i hende, sprøjte ud over hende diverse steder eller afslutte i munden. 

Alt sammen noget du kan aftale du ud af. Jeg plejer ikke at aftale så meget så bliver det lidt for indstuderet men følger flowet. Normalt mener jeg massage er den først 1/2 time og så kommer resten som det nu kommer. 

Redigeret af lurikken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er kun godt, at du spørger, så du undgår at få en dårlig oplevelse. Som regel bestemmer du selv hvordan tiden skal bruges. 

Det foregår oftest sådan, at du møder op på adressen og bliver lukket ind. Herefter afregner I, og du bliver måske tilbudt et bad. Nogle thai'er vil følge med i bad, og ellers mødes I igen når du er færdig. Jeg vil anbefale bare at møde op direkte fra badet derhjemme, så du ikke bruger for meget tid på det. 

Herefter plejer de at spørge, hvad du har lyst til først. Mit svar er som regel, at vi skal i gang med det sjove først. Så får i løst spændingen, og hvis der er tid tilovers, så kan det enten bruges på massage eller bad. 

Hvis du har andre spørgsmål, så er du velkommen til at spørge. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Raphael skrev, for 12 minutter siden:

Det er kun godt, at du spørger, så du undgår at få en dårlig oplevelse. Som regel bestemmer du selv hvordan tiden skal bruges. 

Det foregår oftest sådan, at du møder op på adressen og bliver lukket ind. Herefter afregner I, og du bliver måske tilbudt et bad. Nogle thai'er vil følge med i bad, og ellers mødes I igen når du er færdig. Jeg vil anbefale bare at møde op direkte fra badet derhjemme, så du ikke bruger for meget tid på det. 

Herefter plejer de at spørge, hvad du har lyst til først. Mit svar er som regel, at vi skal i gang med det sjove først. Så får i løst spændingen, og hvis der er tid tilovers, så kan det enten bruges på massage eller bad. 

Hvis du har andre spørgsmål, så er du velkommen til at spørge. :) 

Tak for god info, jeg har et spørgsmål hvis det er i orden. har man for det meste kun en udløsning ? Hvis man typen der kommer for hurtigt ? håber ikke mit spørgsmål lyder dumt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cph87 skrev, for 55 minutter siden:

Tak for god info, jeg har et spørgsmål hvis det er i orden. har man for det meste kun en udløsning ? Hvis man typen der kommer for hurtigt ? håber ikke mit spørgsmål lyder dumt

Lad mig lige slå fast. Der er ingen dumme spørgsmål. Vi har alle været der.

Det hele handler om at aftale ydelserne på forhånd så ingen bliver overrasket eller gør noget man ikke har aftalt på forhånd.

Så er du til to udløsninger skal du blot sikre dig det er muligt.

Snak åbent med din massør og du får præcis hvad du ønsker.

Er der en service hun ikke yder så find en anden. Det er et fint udvalg, som dækker ens ønsker så fint.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Start med at blive siddende på sengen eller ligge dig på ryggen - så starter I med sex. Læg dig på maven så starter I med massage.

Jeg gider som regel ikke en time hvis det er sex - så er 30 minutter rigeligt. Ellers er det bare en dyr omgang massage man får. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil klart anbefale at du vælger 30 min. fremfor 60 - i hvert fald de første gange. Med begrænset tid er der ikke langt fra massage til sex eller omvendt, og jeg tror du vil føle dig langt mere komfortabel. Og vælg så en de kvinder, der gang på gang får gode ord med på vejen her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cph87 skrev, for 11 timer siden:

har man for det meste kun en udløsning ?

Ja, for det meste. Især hvis I ikke har talt om det på forhånd. Men der er undtagelser. @Strandløven har meget ret i det, han skriver.

Strandløven skrev, for 10 timer siden:

Det hele handler om at aftale ydelserne på forhånd så ingen bliver overrasket eller gør noget man ikke har aftalt på forhånd.

Så er du til to udløsninger skal du blot sikre dig det er muligt.

Snak åbent med din massør og du får præcis hvad du ønsker.

Ulempen er, at man kan føle, at det bliver lidt for programlagt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hos thai ( for de fleste ) afhænger meget af såkaldt "kemi" + @. Der kan være så mange ting som man ikke er herre over, der kan give mig sindsygt tilfredshed, mens andre nogen lunde eller dårlig oplevelse.

Med din "social angst" kan det være svært med en thai, men skal du give det et forsøg synes jeg, du skal vælge thai GP, hvor deres service er udtrykt klart og tydeligt i annoncen. Du skal ikke gå efter dem som ikke skriver specifikt om deres ydelser. 

Så skal du kun tænke på om du vil have massage før sex eller efter. Eller om du bare vil have sex. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...