Klas 2 Skrevet 4. April Jeg har besøgt Rita i Skive i dag og kan varmt and befaler hende. Hun giver rigtig god massage. Og sutter pik som en drøm og hun er helt glat barberet og hun bliver narturlig våd https://annoncelight.dk/showad/420952#:~:text=Midtjylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madspeter 2 Skrevet 5. April Hej klas tak for de du andbfaldet Rita for er helt enig med dig. Hun kysser vild godt og fuck hvor har hun en fræk krop og mega stram lille fisse og en mega fast røv og faste bryster som sider helt kanon på hende og tror de er ægte og ikke nogen der er lavet men er lidt usikker på det. Og hun er super vild og hun bliver hel vild liderlig og smask våd. Og jeg skal helt klar nå og besøge hende nogen gange mere så længe hun er i Skive.lød desvære tilhun ikke blev så længe i Skive inden hun skulle vis til Sjælland snart. hun er klart den smukkest thai pige jeg har set. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baldy 49 Skrevet 10. April Hej Klas, kan du lade mig vide hvor i Skive Rita befinder sig? - gerne PM. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baldy 49 Skrevet 11. April Nå, jeg fandt ud af det ved at besøge hende. Kan bekræfte Klas og Madspeter’s anmeldelser. Hun er petit med små, faste bryster som er helt naturlige. Hun kysser og sutter fremragende. Tog en go’ tur på 45 min. og har aldrig fået så meget fisse over hele kroppen som her… Hun er bestemt et besøg værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elskeren 45 5 Skrevet 11. April Baldy skrev, for 7 timer siden: Nå, jeg fandt ud af det ved at besøge hende. Kan bekræfte Klas og Madspeter’s anmeldelser. Hun er petit med små, faste bryster som er helt naturlige. Hun kysser og sutter fremragende. Tog en go’ tur på 45 min. og har aldrig fået så meget fisse over hele kroppen som her… Hun er bestemt et besøg værd. Lyder dejligt. Hvor var det så i Skive. Inde i byen eller udenfor byen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baldy 49 Skrevet 12. April Det ligger få hundrede meter fra sundhedshuset i Skive. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klas 2 Skrevet 12. April Baldy skrev, den 10.4.2025 at 14:41: Hej Klas, kan du lade mig vide hvor i Skive Rita befinder sig? - gerne PM. Hej baldy beklager jeg ikke lige fik svaret men har arbejdet en del i denne uge men godt du fandt ud af det jeg har også tænk mig at skal nå og besøge hende i gen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg