gøffe 216 Skrevet 5. April Bestilte en time ved Nicha aka Sommer.22, hun er ret pæn og virkede egentlig sød Fik et kort brus, så en halv hård massage uden den egentlig var rigtig god, vendt om efter nok15-20 min så lidt massage på ben inden det gik over i BJ som var lidt kort og lige knap nok til en stiv fætter så på med kondom, hun red vel i 2 min så ville hun skifte stilling til bagfra også i 2-3 min så ville hun forfra hvor det trods alt lykkedes og skyde den af efter en 4-5 min ikke fordi hun var stram overhoved nærmest lidt halvløs så fælles bad og ud af klappen sad i bilen igen efter 36min Kan bestemt ikke anbefales og ingen chance for gentagelse massage 2:10 sex 0:10 Engagement minus 10:10 https://annoncelight.dk/showad/392443 Pyt gad ikke engang sige noget spild af penge sku være gået en tur i det fri stedet MVH Gøffe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunny 146 Skrevet 9. April Det vaar da mildt sat en øv-oplevelse - men tak for anmeldelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nybegynder92 2 Skrevet 11. April Det lyder ikke som en god oplevelse, tak for anmeldelsen. Er billederne på hendes annonce retvisende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 216 Skrevet 13. April billederne er nok pyntet lidt men hun er ret pæn desværre er det så også det eneste positive Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg