Hop til indhold
ham den gamle

Simona i Bækmarksbro

Recommended Posts

Hej Alle sammen :)
Efter at jeg har kigget med i et stykke tid  er det tid til min første rigtige anmeldelse. Jeg har lige besøgt Simone i Bækmarksbro og det var super godt.

Kommunikationen gik meget nemt og ubesværet - hun taler et fint engelsk
Stedet er meget diskret og gode parkeringsmuligheder og jeg blev lukket ind af den smukkeste og storsmilende blondine der tog imod mig med et stort kram og kys. Jeg kom ind i rummet og hun klædte sig af og hun begyndte at Snave mig i bund. Hun har de smukkeste øjne og en virkelig sexet krop - meget slank og store bryster og jeg var solgt på stedet.
Jeg havde bestilt 45 min. med superfransk og deapthroat og hun leverede virkelig varen og jeg nød det virkeligt og sexdelen var også fantastisk.
Jeg vil ikke komme nærmere ind på det men de 45 min. gik alt for hurtigt. Hun kiggede ikke på klokken og det var som om hun havde god tid. Hun skal bare opleves.

Stedet: 5/10 stedet er diskret men gammelt men rummet var pænt og rent
Simona: 10/10 Efter min mening er hun en perle og hendes billeder er meget vellignende.
Fare for genbesøg : Helt sikkert meget stor:wub:

link til annoncen
https://annoncelight.dk/showad/425202
Venner : Pas godt på hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sailorman skrev, for 35 minutter siden:

Hun lyder spændende. Passer alderen og figuren? Og hvad gav du for de 45 min?

Ja hun er en dejlig kvinde. Og ja jeg vil sige at alder og figur passer meget godt. Og vores kemi passede sammen og det er ellers sjældent at jeg oplever det i samme grad som her.

Jeg kan kun sige at jeg havde en dejlig oplevelse med hende.:) Og jeg gav 1700 kr. incl alt tilkøb

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...