EPO 222 Skrevet 25. Marts, 2014 En super god positiv øst oplevelse, pigerne er fra polen. Jeg var sammen med brunetten. Super flot fræk naboens datter pige, strutrende ungpige bryster som de kun kan være på en 20 årig I forhold til billederne ser hun bedre ud irl. måske lidt mere sul på kroppen,syntes bare det er et plus. Dårlig til engelsk men god humor og meget naturlig Spørger om jeg vil havde et bad, takker ja Bagefter tager hun selv et bad, (Det burde alle glædespiger gøre) Hun giver et super varieret blowjob og tager den uden problemer til roden og presser til. Velsmagende mis og det var tilladt at bruge fingre i alle 3 huller Alt ialt en dejlig naturlig pige med god indlevelse. http://www.massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=20408 Det er her 2 uger. EPO 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mallen 43 Skrevet 25. Marts, 2014 Burde den anmeldelse ikke have været under sjælland fremfor jylland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EPO 222 Skrevet 28. Marts, 2014 Ahh det havde jeg lige overset Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg