viking69 56 Skrevet 26. August, 2014 jeg fatter ik pikken passer ind .. min brevsprække ville i hvert fald lave meget ubehagelige skær i dilleren avs! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 26. August, 2014 Hahahaha fantastisk historie og du er en modig mand. Tænk nu hvis det var en eller anden mandehader med en hækkesaks, at flere her bekymre sig mere om at det evt. var en mand, fatter jeg slet ikke 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
POSSE 33 Skrevet 28. August, 2014 Hold da kæft, jeg fik nærmest kaffen i den gale hals af grin. Modigt må man sige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 10. Juli, 2015 Hold da kæft, jeg fik nærmest kaffen i den gale hals af grin. Modigt må man sige.haha ja, det gjorde jeg også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucky69luke 462 Skrevet 10. Juli, 2015 hej drengeJa, jeg vil ny sige det grænser til en smule naivt... Eller dum god;) tænk at tage chancen!Der er sku ikke en kinamands chance i helvede for at jeg hopper på den roulette, det er da nærmest respektløs at behandle sin bedste ven sådan'tilfældighedernes spil'Nu kontaktede jeg 'damen' og skrev om han kurtage den dybt.. Lettere fornærmet JA...det der kan nå igennem brevsprækken.... Og så kastede jeg da opmaf grin...!!Skrev at det er der sku da ikke nogen der er dumme nok til at risikere ....Wupti retur kam billeder af en hel stribe dillere der bare var smidt in af sprækken ;(;( Der kan sku ikke være meget blod tilbage i det store hoved på dem det tager chancen;)nbJeg har sku haft den oppe i mange sprækker... Men ik den slags lotteri sprækker ... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9510 Skrevet 10. Juli, 2015 retur kam billeder af en hel stribe dillere der bare var smidt in af sprækken ;(;( LOL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 20. Oktober, 2015 Kommer til at grine hver gang jeg læser denne tråd, nogen der har været der siden? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 20. Oktober, 2015 Der annonceres stadig på annoncelight, så måske er der "bid" en gang i mellem 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. Oktober, 2015 Der annonceres stadig på annoncelight, så måske er der "bid" en gang i mellem Haha, bid? Det kan være, at brevsprækken har mest ud af det? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13915 Skrevet 20. Oktober, 2015 Kommer til at grine hver gang jeg læser denne tråd, nogen der har været der siden? Du overvejer måske at åbne en konkurrerende brevsprække på Asminderødvej og tilbyde sutteslaver at de mod betaling kan få lov at sidde vagt - vil så anbefale dig at montere brevsprækken lodret og i passende højde, så den passer til de flestes manddom, lave en slags lås, så den ikke pludselig klapper i og fore den lidt rundt i kanterne med noget blødt nappa e.lign. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 20. Oktober, 2015 Du overvejer måske at åbne en konkurrerende brevsprække på Asminderødvej og tilbyde sutteslaver at de mod betaling kan få lov at sidde vagt - vil så anbefale dig at montere brevsprækken lodret og i passende højde, så den passer til de flestes manddom, lave en slags lås, så den ikke pludselig klapper i og fore den lidt rundt i kanterne med noget blødt nappa e.lign. og holde hunden i kort snor .... He he 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 21. Oktober, 2015 Du overvejer måske at åbne en konkurrerende brevsprække på Asminderødvej og tilbyde sutteslaver at de mod betaling kan få lov at sidde vagt - vil så anbefale dig at montere brevsprækken lodret og i passende højde, så den passer til de flestes manddom, lave en slags lås, så den ikke pludselig klapper i og fore den lidt rundt i kanterne med noget blødt nappa e.lign. Fjederen skal da bare pilles af. Kan jo være det lille hvide pus sætter pris på osterejer. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JerryT 43 Skrevet 24. Oktober, 2015 (edited) Nogle der har et link til den seneste annonce på Annoncelight ? Redigeret 24. Oktober, 2015 af JerryT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 24. Oktober, 2015 Nogle der har et link til den seneste annonce på Annoncelight ?https://annoncelight.dk/showad/195777Dagens link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg