Wranglerman 301 Skrevet 26. Marts, 2014 Kære alle tak for den positive respons på min anmeldelse. Jeg kan virkeligt godt forstå at nogen finder min historie yderst utroværdig, omend morsom. Men, det er i al stilfærdighed den skinbarlige sandhed. Og det var også, med al respekt for alle de andre gode blowjobs jeg har fået før, det bedste og mest grundige af slagsen en mand kunne ønske sig. Var det dumt af mig? Bestemt! At stikke sin pik ind, der, stående i en opgang, på Amager....jeg havde grint min røv i læser havde jeg hørt denne historie fra en anden..... Men hvor intet vover......som mottoet til min fodboldklub lyder.... Dørens tykkelse, var tynd, efter hvad jeg kunne bedømme.... Brevsprækken; var 20 cm bred og 7-8 cm høj. Den sad ca. 50-60 cm oppe..... Men som sagt, er det en sand oplevelse, hvor usandsynligt det end lyder. Og til sidst, spørgsmålet om det var en mand, en trans, eller noget helt tredie....? Se, det vil jeg nok aldrig få vished om. Med mindre jeg endnu engang opsøger damen i brevsprækken Wranglerman 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 26. Marts, 2014 50-60 cm oppe. Det er 5-10 cm over knæskallen. For pokker det ville jeg godt have set. Venligst Frenchlover1 PS: Tror måske vi spiller på samme hold. Mit fodboldhold har også mottoet 'hvo intet vover' :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13912 Skrevet 26. Marts, 2014 (edited) Dørens tykkelse, var tynd, efter hvad jeg kunne bedømme.... Brevsprækken; var 20 cm bred og 7-8 cm høj. Den sad ca. 50-60 cm oppe..... Måske var der fjernet noget af dørpladen indefra og hun/han havde vel lagt en pude eller hynde ud til dig? Men OK - det var da en rimelig stor brevsprække Nå - OK I får lige en vits mere fra en ½ humørtime: Det var en jyde, der var ude at gå tur på stranden ved Vesterhavet, så kommer der en mand gående nøgen med en pik, der er vind og skæv. Jyden spørger så: "Hva´ er det sket ve´", hvorpå manden svarer: "Deutschsprechen". Jydens ansigt lyser nu forstående op - "Nåeh i Dørsprækken" Redigeret 26. Marts, 2014 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 26. Marts, 2014 Men som sagt, er det en sand oplevelse, hvor usandsynligt det end lyder. Og til sidst, spørgsmålet om det var en mand, en trans, eller noget helt tredie....? Se, det vil jeg nok aldrig få vished om. Med mindre jeg endnu engang opsøger damen i brevsprækken Wranglerman Kan du uddybe lidt mere, nu bliver jeg nysgerrig Der står vel et navn på brevsprækken ? Forgik betalingen gennem brevsprækken ? Jeg går ud fra du stak penge gennem brevsprækken eller lagde dem i en kuvert markeret med ordene "Sut mig nu !" Er det ikke risikable at smide penge ind i fremmed folks brevsprække...? Du har taget en kæmpe chance imod alle odds, godt det gik godt... er det noget du vil dele af så andre kan prøve samme tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 26. Marts, 2014 (edited) Eller pikke, tak... Redigeret 26. Marts, 2014 af Nille 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 382 Skrevet 26. Marts, 2014 @Wranglerman Det er en fyr må jeg skuffe dig med. Søg mobilnr på facebook og du vil se hvad jeg mener. Har snakket med ham på scor hvor han også husere. Tæt på sundbyvester plads. 500kr. Brevsprække eller blindfolded i mørke og må ikke røre. Jeg lurede ham hurtigt så det skulle jeg ikke nyde noget af... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 26. Marts, 2014 @Wranglerman Det er en fyr må jeg skuffe dig med. Søg mobilnr på facebook og du vil se hvad jeg mener. Har snakket med ham på scor hvor han også husere. Tæt på sundbyvester plads. 500kr. Brevsprække eller blindfolded i mørke og må ikke røre. Jeg lurede ham hurtigt så det skulle jeg ikke nyde noget af... Nu skal du ikke ødelægge en illusion ! Jeg gentager lige mig selv: Er det ikke lige meget, hvad man ikke ved har man ikke ondt af Det er jo hele ideen med Gloryholes/brevsprække blow 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 26. Marts, 2014 Hej Wranglerman, super fortælling jeg kan levende følge det hele, men jeg kan ikke lade være med at tænke på hvad du havde forstillet dig der skulle se hvis der var kommet nogen ind i opgangen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 580 Skrevet 26. Marts, 2014 Jeg kan også godt bekræfte at den person har været ganske aktiv på superchatten gennem et godt stykke tid. Jeg blev dog afskrækket at netop ikke at måtte røre, se eller mærke om det nu var en mand eller kvinde. Du får virkelig en stor thumps up for at du gjorde det. Jeg har også gennem tiderne gjort en del ting som virkelig vil være så gode historier omkring lejrbålet at INGEN vil tro på dem. Og når alt kommer til alt er en mund vel en mund 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 26. Marts, 2014 Tugwell... nu er du simpelthen nødt til at fortælle en af de historier Venligst Frenchlover1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 236 Skrevet 26. Marts, 2014 Ja vi er mange der venter spændt :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 26. Marts, 2014 Bx, skulle du ikke overveje at genoptage din nøglehulsfabrikation? Jeg tror, at der er gode muligheder for en profitabel nicheproduktion, hvis du øger nøglehullets dimensioner tilstrækkeligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 26. Marts, 2014 Måske man bare kan prøve at stikke den ind i en tilfældig brevsprække og ringe på klokken... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 27. Marts, 2014 Hallo drenge og piger (if any). Nu skal i ikke ødelægge hans fantasi. Hvis han reelt mener det var en kvinde, så, lad ham dog det, for ingen her ved med 100% sikkerhed om det er reelt eller ej. Derudover, fik han vist det han kom efter, så, klage behøves der vel ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oxen 420 Skrevet 27. Marts, 2014 Jeg tror det er god nok. Altså at fyren har stukket den ind i sprækken og fået et blow. Om det er en mand, trans eller kvinde der suttede er nok svært at sige med sikkerhed. Det er da frækt synes jeg. Kigger måske ud forbi sprækken en aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stratigen 7 Skrevet 20. August, 2014 Jeg kan hermed verificere historien som 100% sand!! i og med jeg sidste aar ogsaa fik den suttet af, samme sted, gennem spraekken. Jeg var i samme baad....liderlig, skeptisk og ret saa nysgerrig. Som det blev sagt var frygten for opdagelse ikke naer saa stor som frygten for fjederen paa bvrevspraekken... og ja. den sidder rimeligt lavt. det er en akavet stilling men sammen med syren i benene og hendes sutteri er det helt fantastisk. har heller aldrig proevet saa dejligt et sut jeg var ogsaa overbevist om det var en kvinde, og hvis ikke, hva saa? vi far hvad vi tager, og om ikke andet er det en sjov historie at fortaelle....folk tror ikke paa det og der kan man saa sidde med et lille smil... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 20. August, 2014 Åh ja det er en herlig beretning, tilbyder han/hun stadig denne hårrejsende oplevelse ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 20. August, 2014 Det er vist det man kunne kalde et glory slide! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 21. August, 2014 Det er vist det man kunne kalde et glory slide! Det hedder stadig gloryhole, der er ingen krav om at hullet skal være rundt eller firkantet. Der findes offentlige toilet med gloryholes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedensted 281 Skrevet 21. August, 2014 Jeg vil super gerne opleve gloryhole... Men har et par krav. Det skal være en pige på den anden side, tænder slet ikk på mænd. Og jeg besøger ikke klubber. Men vil meget gerne høre om hvor man kan opleve gloryholes henne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ajax 15 Skrevet 21. August, 2014 Hvor kan man være heldig at finde tøsen (chatrum)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 21. August, 2014 (edited) Jeg vil super gerne opleve gloryhole... Men har et par krav. Det skal være en pige på den anden side, tænder slet ikk på mænd. Og jeg besøger ikke klubber. Men vil meget gerne høre om hvor man kan opleve gloryholes henne. Er det ikke lige meget om det er en mand eller kvinde bagved, ideen er at du ikke ved hvem der står bag. Mænd kan give bedre BJ end kvinder Du kan lave dit eget gloryhole med en krydsfinerplade eller brug et badeforhæng eller bruge din brevsprække, som i denne tråd Redigeret 21. August, 2014 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. August, 2014 (edited) ha, ha, ha. Hvor er det en fed historie og fed tråd. Jeg har selv en del erfaring med gloryholes og har gamblet mere end en gang. jeg har helt sikkert fået en sutter af mænd indtil flere gange.. but who cares?? Det fede ved gloryholes er at der sidder præcis den pige man forestiller sig på den anden side. Det væsentlige er at han/hun sutter godt.. og mænd sutter ofte bedre end kvinder - så længe de ikke har skæg :D .... for så ryger illusionen Redigeret 21. August, 2014 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 21. August, 2014 (edited) Gloryhole Hamburg 20€ http://www.geizhaus.com/content-7-Der_Geizhaus_Entsafter.html Omtale her eller søg på Geizhaus Nu også Glory Hole hos Monis sexkino i Berlin, 25€ Incl. entre, drikkevare og fransk med gummiDieses Angebot beinhaltet *Eintritt *Softdrink/Kaffee *Zufalls Girl, du wirst nie erfahren wer es war *Eine ausgedehnte französische Unterhaltung ALL SAFE http://www.monis-sexkino.de/ Billeder af Gloryhole Girlshttp://www.imagefap.com/pictures/4900513/GloryHole-and-Theater-Sluts?gid=4900513&page=1&view=0 En fræk retro gloryhole pige Redigeret 21. August, 2014 af nylonlover 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 22. August, 2014 Langt ude men sjovt. Turde aldrig selv gøre det. Får mig til at tænke på termer som "hånden i hvepsereden" og "hårdet i postkassen" hvilket i begge tilfælde ikke er lykkelige situationer. Hvad hvis han/hun står klar med en kødhakker ved døren..? :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg