Hop til indhold

Recommended Posts

Hej der!

Jeg var for nylig på besøg hos Valeria i Kolding.

Nå… hun er ikke altid lige præcis i Kolding — hun flytter lidt rundt. Lige nu kan jeg se, at hun holder til i Randers. Men hey, det betyder jo bare, at vi alle får chancen for at kigge forbi!

Jeg bookede en time og mødte op til tiden. Hun tog imod mig med et stort smil og varm energi. Fantastisk service lige fra start. Vi fik hurtigt styr på betalingen, og stemningen var bare hygge deluxe. Jeg fik kram og kys allerede ved døren — og lad mig sige det sådan, hun er en virkelig betagende “dame”! Alt var bare chef’s kiss. Det er tydeligt, at hun har brugt tid og penge på at se så godt ud, og det kan man mærke. Topklasse foran og en femstjernet bagdel.

Hun kender sit håndværk og skynder sig ikke. Super sød, super dygtig — og hun nyder ærligt at sørge for, at du har det godt.

Nedenunder? Åh, udstyret er solidt, stort og klar til aktion. Og hun ved præcis, hvordan det skal håndteres. Ingen tøven der!

Lokation: 8/10

Service: 10/10

Ville jeg komme igen? 10/10

P.S. Helt ærligt… nok den bedste oplevelse, jeg har haft — og ja, jeg gik derfra med hatten blæst helt af

https://annoncelight.dk/showad/411406

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor er denne anmeldelse skrevet -Igen- når du har lagt nøjagtigt samme anmeldelse op for ca en uge siden (godt nok på engelsk)??

Gamle anmeldelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne ikke finde den, troet der var gået noget galt, og det ikke var okay jeg skrev på engelsk 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...