Macone 13 Skrevet 6. April Hej der! Jeg var for nylig på besøg hos Valeria i Kolding. Nå… hun er ikke altid lige præcis i Kolding — hun flytter lidt rundt. Lige nu kan jeg se, at hun holder til i Randers. Men hey, det betyder jo bare, at vi alle får chancen for at kigge forbi! Jeg bookede en time og mødte op til tiden. Hun tog imod mig med et stort smil og varm energi. Fantastisk service lige fra start. Vi fik hurtigt styr på betalingen, og stemningen var bare hygge deluxe. Jeg fik kram og kys allerede ved døren — og lad mig sige det sådan, hun er en virkelig betagende “dame”! Alt var bare chef’s kiss. Det er tydeligt, at hun har brugt tid og penge på at se så godt ud, og det kan man mærke. Topklasse foran og en femstjernet bagdel. Hun kender sit håndværk og skynder sig ikke. Super sød, super dygtig — og hun nyder ærligt at sørge for, at du har det godt. Nedenunder? Åh, udstyret er solidt, stort og klar til aktion. Og hun ved præcis, hvordan det skal håndteres. Ingen tøven der! Lokation: 8/10 Service: 10/10 Ville jeg komme igen? 10/10 P.S. Helt ærligt… nok den bedste oplevelse, jeg har haft — og ja, jeg gik derfra med hatten blæst helt af https://annoncelight.dk/showad/411406 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øffe 2832 Skrevet 6. April Hvorfor er denne anmeldelse skrevet -Igen- når du har lagt nøjagtigt samme anmeldelse op for ca en uge siden (godt nok på engelsk)?? Gamle anmeldelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Macone 13 Skrevet 6. April Kunne ikke finde den, troet der var gået noget galt, og det ikke var okay jeg skrev på engelsk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kadd 61 Skrevet mandag klokken 17:36 Fik du også hendes sperm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Macone 13 Skrevet mandag klokken 18:46 kadd skrev, 1 time siden: Fik du også hendes sperm Yep helt fint Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kadd 61 Skrevet mandag klokken 18:49 Hvad gav du for sådan en omgang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Macone 13 Skrevet mandag klokken 19:01 kadd skrev, for 10 minutter siden: Hvad gav du for sådan en omgang 1500kr og det var godt, har du været der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kadd 61 Skrevet tirsdag klokken 02:52 Nej. Har skrevet med hende og hun vil have 2000 kr for det. Det er desværre over mit budget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg