Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

https://annoncelight.dk/showad/368302

For nogle måneder siden lavede jeg en aftale med pigen. Lavede aftalen et par timer før. Bekræftede inden og fik adressen tæt på Tv2. 5 minutter før den aftalte tid, bad jeg om etage. Intet svar. Rykkede flere gange og gik da klokken var 20 minutter over tid. 

Præcis det samme gentog sig i dag. Skrev, men fik ikke sms tilbage, men et opkald. Jeg sad i et forum hvor jeg ikke lige kunne besvare den slags opkald og det skrev jeg på sms hvor jeg også tilbød at ringe 15 minutter senere. Dog ikke nødvendigt, for vi lavede en aftale 3 kvarter senere. Og igen med samme resultat! Intet svar og måtte gå igen.. 

Spild ikke jeres tid...

Redigeret af druyste09

Del dette indlæg

Link til indlæg
druyste09 skrev, for 18 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/368302

For nogle måneder siden lavede jeg en aftale med pigen. Lavede aftalen et par timer før. Bekræftede inden og fik adressen tæt på Tv2. 5 minutter før den aftalte tid, bad jeg om etage. Intet svar. Rykkede flere gange og gik da klokken var 20 minutter over tid. 

Præcis det samme gentog sig i dag. Skrev, men fik ikke sms tilbage, men et opkald. Jeg sad i et forum hvor jeg ikke lige kunne besvare den slags opkald og det skrev jeg på sms hvor jeg også tilbød at ringe 15 minutter senere. Dog ikke nødvendigt, for vi lavede en aftale 3 kvarter senere. Og igen med samme resultat! Intet svar og måtte gå igen.. 

Spild ikke jeres tid...

Jeg synes absolut ikke at Lin/Linny er spild af min tid :)
Hun er både sød og charmerende, og så synes jeg hun er utrolig godt selskab.
Jeg kan se på dit skriv, at du nok bare er blevet valgt fra efter screeningen. Det er der ikke rigtig noget at gøre ved, det er jo hvad der kan ske. Det er jo hendes frie valg også.
Du må bare op på hesten igen, og finde en anden sød pige, du kan besøge i stedet for.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har aldrig mødt hende. Jeg har dog forsøgt. Jeg skrev om hun havde tid om 30 minutter så sagde hun ja. 5 minutter fik jeg skæld ud over jeg ikke var kommet. Forklarede mig igen. Hun blev venlig og spurgte om jeg ville komme nu. Der holdt jeg tæt på og takkede ja. Men så jeg jeg besked om hun ikke havde tid før nogle timer senere. Pas det var lidt underligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...