Ventil 16 Skrevet 8. April Jeg har besøgt denne modne dame, det var en dejlig oplevelse, jeg holder af det ikke er de helt små piger https://annoncelight.dk/showad/424564 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 169 Skrevet 8. April Hvad fik du hos hende? Er det klinik eller privat sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 169 Skrevet 9. April Ventil skrev, for 14 timer siden: B2b, det er klinik B2B er nogengange et lidt vidt begreb for de thai piger. Men ingen sex så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 153 Skrevet 9. April Ventil skrev, for 6 timer siden: Nej, ingen sex hvordan var hendes HJ som jeg gætter du fik? ligner hun hende på billederne i annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ventil 16 Skrevet 9. April Fint hj, hun er som på billederne, med former uden at være tyk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bjørnebandit 33 Skrevet i går klokken 07:56 Hej hvad gav du for sådan en omgang b2b ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg