Topt 14 Skrevet onsdag klokken 11:01 Jeg kom afsted til Sky idag. Trods hendes billeder er lidt meeh, og jeg føler jeg manglede lidt mere feminint, blev jeg egentlig bare tiltrukket af massage af en fra Thailand + lidt ekstra hjælp. Økonomisk synes jeg også det lød lovende. Jeg frygtede lidt nogle af de anmeldelser hvor der stod hun var lidt for mandlig og manglede make up.. https://annoncelight.dk/showad/412341 To break it down. Jeg er ikke interesseret i at være passiv og derfor skal de gerne være så femi at kigge på som muligt. Jeg skriver til hende, får ret hurtig svar og får sendt en addresse og guide til hvor jeg kan parkere og menu kort - top dejligt at der ikke var noget hurlumhej her. Jeg booker en halv time og bestiller massage, b2b og blow. Lidt som frygtet manglede hun lidt make up, men det er tidligt på dagen. Men jeg synes egentlig hun havde nogle ok former og igen- super sød. Nem at kommunikere med og ja... Det er jo bare en massage Jeg bliver smidt på maven nøgen efter at have betalt 700kr for menuen. Jeg har boet i Thailand en del år så er helt vant til massagen og den var alt helt okay. Hun smed tøjet som massagen skred frem. Endte med at stå i en fræk trus og ikke andet. Efter 20min blev jeg vendt om på ryggen og hun gned sig lidt om gav et øko blow... Så smed hun trussen og der blev suttet lidt frem og tilbage. og jeg endte med at komme hende i munden hvilket hun absolute ikke havde noget imod kunne jeg fornemme. Det skal siges jeg tror hun tændte fint på mig. Jeg lå næsten med fornemmelsen at jeg godt måtte få lov at kneppe hende uden nogen ekstra betaling... Anyways.. Sygt dejlig oplevelse. Jeg er top tilfreds med den service og fik alt hvad jeg håbede på ved besøget. God massage En lækker krop at kigge og lege med Et blow uden kondom og bonus at jeg bare kunne komme hende i munden. Eneste der trak ned, var jeg følte hun godt lige kunne have taget noget make up på, da ansigtet godt måtte have været lidt mere feminint. Kunne sagtens tage turen igen dog. Service i topklasse. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 1042 Skrevet onsdag klokken 15:42 Lidt spøjsigt at være LB, og så lige slå sig ned i Tarm. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doktor Diller 122 Skrevet i går klokken 15:57 Dinner_at_the_y skrev, den 9.4.2025 at 17:42: Lidt spøjsigt at være LB, og så lige slå sig ned i Tarm. Hey, det var det, jeg ville ha' skrevet!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KOK 3 Skrevet i går klokken 17:34 Dinner_at_the_y skrev, den 9.4.2025 at 17:42: Lidt spøjsigt at være LB, og så lige slå sig ned i Tarm. Bare hun ikke slår sig ned i Lemvig …. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightwish 117 Skrevet i går klokken 17:50 KOK skrev, for 15 minutter siden: Bare hun ikke slår sig ned i Lemvig …. Eller i Lem.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg