fisselars 2 Skrevet 9. April Min første anmeldelse - og så er den grøn :-) Var i Lemvig pga arbejde i dag, og havde lyst til lidt massage, og omsorg. Jeg havde ingen forventninger til ekstra, men skulle det ske ville jeg ikke sige nej. Jeg blev budt velkommen af den skønne indehaver, og blev vist ind til briksen. Jeg tager altid alt tøjet af under massage, og jeg tror hun lagde noget i det. I hvert fald sagde hun at hun grinende at hun ikke kunne give mig alt det jeg ville have. Underforstået andet en massage, hvortil jeg svarede at jeg ikke havde nogle forventninger til det. Vi snakkede og hyggede os i en time, hvor vi kom vidt omkring, og jeg hjalp hende med at finde et par sites, og med en sms. Massagen var skøn og hun kom virkelig i bund. Kommer gerne igen. PS. Hun er ikke single mere -blot til info ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 425 Skrevet 10. April Har du en Link til stedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fisselars 2 Skrevet 10. April ▷ Golden Lotus Massage - Lemvig Hun har også en facebookside. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg