Fisken16 140 Skrevet 11. April https://annoncelight.dk/showad/282206 Jeg har lige besøgt denne pige, hun er betydelig pænere i virkeligheden end hendes billeder viser og hun er rigtig sød, hun giver en god gang sex og en behagelig gang massage. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luxuria 342 Skrevet 12. April Hej fisk, og tak for anmeldelsen. Betydeligt pænere i virkeligheden? Betyder det, at billeder ikke er af pigen man møder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 140 Skrevet 12. April Nej billederne er helt sikker af hende, men billederne antyder at det er en gammel, brugt og udtjent pige med store lår og mave, det synes jeg ikke at hun er i virkeligheden, hun er ikke helt ung, men heller ikke gammel, måske 38 vil være mit gæt, og så er det rigtig tydelig at hun har en del erfaring og er god til at fornemme hvad man har lyst til. patterne er gode store og helt naturlige uden silikone og uden at være hængepatter, og fissen er også helt glat og perfekt lyserød, og hun ved hvordan den skal bruges. Hun snakker fint engelsk, men også lidt dansk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg