Hop til indhold
John Nielsen

TS-klara Århus

Recommended Posts

Link til annonce: https://annoncelight.dk/showad/293861

Har lige besøgt Klara, og bad om at blive domineret og at modtage golden shower.

Oh my god, jeg har aldrig oplevet så god en domina før som hende! Så snart pengene var overført blev jeg tvunget i knæ for kysse hendes fødder, med snor om halsen, imens hun piskede mig med sin læderpisk. Efter dette tvang hun mig til at sutte hende i omkring 5-6 minutter. Nogle gange måtte jeg med al styrke skubbe hende væk når jeg manglede luft, hvor efter hun gav mig lussinger, og fortsatte med at halskneppe mig.
Op på sengen med mig, og så skulle jeg kneppes. Hendes pik er langt fra de 20cm hun skriver, men den kunne mærkes, og hun kneppede igennem. Efter et par positioner, skulle jeg modtage urin.Hun startede ud med at få mig til at drikke det, men det kunne jeg næsten ikke, så hun ændrede taktik. Hun slæbte mig på alle fire ud til badeværelset, som desværre var optaget af hendes veninde. Intet problem for Klara, hun fandt et håndklæde, og fik mig til at lægge mig på det på ryggen. Imens blev bedt om at lege med mig selv pissede hun på min krop, dream come true for den fantasi for mig.

Vi slutte af med at hun tvinger mig til at slikke hendes røv, i samme stilling, men jeg må opgive at komme. Ikke pga. hende!!, det er bare et problem for mig at komme helt generelt. Efter dette får jeg et bad, og vi snakker lidt om oplevelsen, hvor jeg roser hende til skyerne. Det er tydeligt at hun tænder på at være domina, hun var hård hele seancen.

Ift. udseendeet er hun måske lige et par kilo tungere end billeder, med lidt mave. Men hendes bryster, pik og ansigt ligner rigtig godt, og jeg syntes hun var pisse lækker.

Stor anbefalding til folk der kan lide at blive domineret hårdt!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...