Hop til indhold
Treesome

Kolart Thai massage I Fårvang

Recommended Posts

Her kommer en lille beretning fra Kolart Thaimassage som har til huse på en landejndom der ligger helt ud til Viborgvej lige i nærheden af Fårvang.

Der arbejder flere thai piger på dette sted men jeg har dog kun været der en enkelt gang, og det bliver både første og sidste.

En pige på omkring de 30 lukkede mig ind i et pænt værelse, der var dejlig varmt der inde og der var foruden massagebriksen også et spabad i det ene hjørne. Pigen virker til at begynde med meget sød og da hun begynder massagen hvor man ligger uden at hun dækker en til med håndklæder er stemningen god og lidt munter. Men massagen er mildt sagt dårlig, bare lidt tilfældig trykken rundt på kroppen, ganske tilfældigt, det er så absolut den ringeste massage jeg til dato har oplevet, men det viser sig da også ret hurtigt at hun udelukkende er ude efter at fritte flere penge ud af situationen selv om bare en massage på dette sted koster 500.. til den pris kan man vidst godt tillade sig at forlange i det mindste en yderst proff massage syntes jeg, men det fik jeg som beskrevet ikke, og der var heller ikke nogen for for ekstra ydelse inkluderet i prisen.

Så hold jer væk fra dette sted med mindre i vil af med flere 1000 for noget man får langt bedre og samtid meget billigere i Aarhus.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stedet er sikkert udmærket for de fleste, der IKKE ønsker massage. Mig bekendt er det udelukkende et bordel, hvilket vel også fremgår af ovenstående.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...