Gangbang 677 Skrevet 16. April (edited) Så er der en fantastisk mulighed her d.23/4 for at møde en høj smuk tøs som der tænder maks på at blive gennemkneppet af en masse frække fyre Tøsen er 187 cm Smukke bryster Langt blond hår Hun er frisk på bl.a. sex uden kondom ( med kondom er også tilladt) Blow uden kondom Sluger gerne Fyld hendes fisse med sæd Gerne 2 pikke i fissen samtidigt Elsker at blive slikket og sutte pik Har i ønsker er hun stort set frisk på det meste dog IKKE anal Det vil koste 1500 kr til tøsen at deltage Vil du med på en kigger koster det 700 kr og der må man gå over og komme udover krop eller i munden på hende Øl og vand er til rådighed på stedet Vil du bruge kondom medbringer du dem selv Stedet er lidt udenfor Odense i gode store lokaler med mulighed for bad osv. Tilmelding foregår på mail [email protected] Og her skrives der 23/4 i overskriften Man tilmelder sig IKKE før man er 110% sikker på man kan deltage på den dato og tidspunkt Redigeret 16. April af Gangbang 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 427 Skrevet 16. April Hvor mange er der plads til til det GB , kunne godt friste mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 677 Skrevet 17. April Stenbukken4700 skrev, for 15 timer siden: Hvor mange er der plads til til det GB , kunne godt friste mig Vi håber der kan blive 5-7 stykker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
playhouse1234 0 Skrevet søndag klokken 22:38 Den skønhed vil jeg gerne fornøje mig med, kommer hun til KBH på et tidspunkt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 677 Skrevet tirsdag klokken 08:44 playhouse1234 skrev, den 21.4.2025 at 00:38: Den skønhed vil jeg gerne fornøje mig med, kommer hun til KBH på et tidspunkt ? Måske 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 358 Skrevet for 14 timer siden Vil gerne høre en rapport på dette GB. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg