Guest singelmanden Skrevet 28. Marts, 2014 Helt indlysende gør du jo netop ikke Man behøves altså ikke tage blomster med for at skabe en god kemi, hvis man ellers er frisk og udadvendt. Hvis man derimod er den generte type, som er bange for piger, så er det måske en god måde at bryde isen på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 738 Skrevet 28. Marts, 2014 Du må gerne oplyse hvad jeg går glip af. Og også gerne hvor enormt tabet er for mig. Jeg venter i spænding men ved jeg bare sparer blomsterpengene og bevarer min værdighed. Tab er måske en fejl at skrive da du og jeg åbenlyst søger forskellige ting. Sætter pris på forskellige ting og ser forskelligt på de piger vi besøger. Så med den vinkel taber du jo intet. Du skal ha tømt pungen og ud af klappen. Jeg søger andet og mere. Hvem siger det skal koste 200 eller mere? Er du typen der modtager og vurderer en gave ud fra hvad den har kostet? I så fald kan jeg sagtens se det fra din side. Omend det er lidt "fattigt" Det at komme med en lille ting er tit og ofte med til at give en ekstra god stemning lige fra starten. Jo bedre stemningen er jo bedre bliver oplevelsen. Det er både min og adskillige andres erfaring. Forklaringen på at det går ud over din fatteevne findes i følgende citat "Men de er jo ludere og får penge for at sutte og sprede ben" Der er ingen her der har en illusion om at pigerne bare elsker os og kaster sig i armene på os bare fordi man har en lille ting med. Ingen illusion om at hende vi besøger er andet eller mere end en glædespige for os som kunder. Men de er mennesker (utroligt ikke?) og ikke maskiner. De oplever glæde ved de samme ting som alle andre mennesker. Reagerer på ting som alle andre mennesker (både positivt og negativt). Ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare dig det. Egentlig kunne det forklares med ET enkelt ord..... Respekt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 738 Skrevet 28. Marts, 2014 Man behøves altså ikke tage blomster med for at skabe en god kemi, hvis man ellers er frisk og udadvendt. Hvis man derimod er den generte type, som er bange for piger, så er det måske en god måde at bryde isen på. Se det er et svar jeg har langt mere respekt for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 28. Marts, 2014 Man behøves altså ikke tage blomster med for at skabe en god kemi, hvis man ellers er frisk og udadvendt. Hvis man derimod er den generte type, som er bange for piger, så er det måske en god måde at bryde isen på.Man behøver ikke nej... Men imodsætning til hvad nogle herinde tror, så er vi altså helt almindelige kvinder. Vi opfører os som almindelige kvinder, vi tænker som almindelige kvinder, og fandme om vi ikke også har følelser som almindelige kvinder, og derfor bliver de fleste af os smigret og glad for sådan en fin lille gestus. :) 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 28. Marts, 2014 Det kan ikke passe at singelmanden og jeg er den eneste der har en nogenlunde fornuftig og normal holdningen til sagerne ... Vi er i det her af forskellige grunde og søger forskellige oplevelser. Hvorfor skal det altid ende i en diskussion om et besøg bliver gjort på den "rigtige" måde? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 738 Skrevet 28. Marts, 2014 Man behøver ikke nej... Men imodsætning til hvad nogle herinde tror, så er vi altså helt almindelige kvinder. Vi opfører os som almindelige kvinder, vi tænker som almindelige kvinder, og fandme om vi ikke også har følelser som almindelige kvinder, og derfor bliver de fleste af os smigret og glad for sådan en fin lille gestus. BINGO!!! Håber det har nemmere ved at sive ind når det kommer fra en af jer piger 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 28. Marts, 2014 Vi er i det her af forskellige grunde og søger forskellige oplevelser. Hvorfor skal det altid ende i en diskussion om et besøg bliver gjort på den "rigtige" måde? Det undrer også mig, Findus! Det eneste folk burde skrive - bortset fra relevante spørgsmål til/om Daniella - er: Tillykke med din fantastiske oplevelse! Fedt for dig. :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 738 Skrevet 28. Marts, 2014 Du har ret Niki. Jeg bliver bare så irriteret når folk kommer med dumsmarte bemærkninger. Og kan ikke lade være med at svare. Sikkert en af mine mange fejl eftersom Alman så godt som aldrig har noget positivt at sige 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexrevy 56 Skrevet 28. Marts, 2014 Meget interessant at høre de forskellIge vinkler uanset hvad. Kan også give input til egen adfærd, blot som inspiration. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Marts, 2014 Stop den afsporing af anmeldelsen. Læs vores regler her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 738 Skrevet 28. Marts, 2014 (edited) Hov der blev moddet i tråden.... Bare slet denne besked også Redigeret 28. Marts, 2014 af Missetand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Marts, 2014 (edited) Stop den afsporing af anmeldelsen. Læs vores regler her Jeg har bedt om at man stopper afsporingen, derfor har jeg slettet tre indlæg da folk åbenbart mener at de skal bruge denne anmeldelse til at mundhugges om andre forhold end Daniella og er ligeglad med hvad jeg bad om. Nu er jeg et tålmodigt og venligt menneske, men test nu ikke min tålmodighed for meget. Opret en debat på Generel Debat, hvis anmeldelsen her har givet jer lyst til at generelle forhold og læs det jeg linker til ovenfor. Ha en god og fredelig aften :-) Redigeret 28. Marts, 2014 af Moderator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg