Expert 11 Skrevet 17. April (edited) Jeg var fast kunde hos Kaya (stoppet). Jeg prøvede få andre piger, jeg kunne godt lide Nadia Tantara. Men i dag besøgte jeg Carla. Hun er meget sød og giver meget god erotisk massage. Hun er ikke så smuk som Kaya, men tæt nok på. Jeg vil besøge hende igen 100%. https://annoncelight.dk/showad/412412 Redigeret 17. April af Expert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klopp 55 Skrevet 18. April Hører den her ikke til under anmeldelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NP Dok 58 Skrevet 19. April Lyder spændende - savner ordentlige tantra masseuser Er hendes vægt på 53 kg korrekt, ser umiddelbart ikke ud som en petit girl ? Får man lov til at slikke hende i mutual touch ligesom man kunne med Kaya ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 406 Skrevet lørdag klokken 19:45 Klopp skrev, den 18.4.2025 at 06:54: Hører den her ikke til under anmeldelser Øhh...Det er da vist også her vi er... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg