Hop til indhold

Recommended Posts

Link: https://massageplus.dk/klinik/sara-thaimassage-aarhus-1030004597

Efter at have læst et par positive anmeldelser her på siden, besøgte jeg hende i sidste uge.

Skrev en SMS til hende og der kom hurtigt svar tilbage.

Stedet ligger direkte ud til Thorvaldsensgade, så man skal ikke være den generte type.
Parkering kan man finde mange steder i gaderne omkring, bl.a. omme bagved i Bissensgade fx.

Sara er en flot pige med runde briller, almindelig af bygning og nok start 40erne. Hun tog sødt imod mig i døren, og var tydeligvis lige blevet færdig med at spise, så det fnisede vi lidt af.

Jeg fik smidt tøjet, men beholdte boxer på, da jeg ikke var helt sikker på hvad stedet tilbød.
Vi aftalte 30 min, og uden at have super mange andre steder at sammenligne med, så synes jeg det var en rigtig behagelig massage.

Hun havde ikke travlt og efter ca. 20 min, kunne hun vist godt se at jeg var vokset lidt. Hun spurgte om jeg ville have ekstra, og på det tidspunkt var jeg faktisk ikke helt sikker, så jeg svarede bare "måske".

Et par minutter efter, begyndte hun at hive boxerne af mig, det har jeg aldrig oplevet før, men det var egentlig ret frækt. Hun masserede mine inderlår og kom helt op under, på begge ben, og da hun var færdig med det blev der sagt "turn".

Jeg måtte jo overgive mig og betale hende lidt ekstra. Jeg fik lov til at hive hendes nederdel op og kærtegne hende forskellige steder, dog ikke brysterne denne gang. Jeg kunne ikke holde mig tilbage ret længe og da jeg sprøjtede udbrød hun "pew pew!".

Så alt i alt en god oplevelse, sød og humoristisk pige må man sige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...