Lovingthai 270 Skrevet 19. April Efter at have læst en tråd om diverse advarsler, ban mm har jeg fundet løsningen. en tråd om alt og intet, der kan det da ikke lade sig gøre at afspore og skrive om noget der ikke er inden for rammerne af tråden Jeg ligger selv ud med et par tanker. Igår da jeg stod i bruseren og sæbede mit luksus legeme ind kom jeg igen til at tænke på den GP som jeg besøgte for år tilbage siden, det er derfor jeg bruger den sæbe, det var også den som vi brugte under vores fælles bade, så den sæbe/duft kan næsten give en rejsning, da jeg kommer til at tænke på hende og hvad vi lavede sammen, det samme gælder jordbær da de også var en del af vores fælles oplevelse. Jeg har andre ting, duft, mad og beklædnings stykker som ligeledes kan lede mine tanker hen på tidligere piger. Det er også lidt pirrende at køre forbi et sted man tidligere har besøgt, når der er andre med i bilen, det giver lige et ekstra hjerteslag. det var sådan lige mine aften tanker på en våd og regnfuld forårsdag. husk tråden SKAL handle om alt og intet, så lad være med ar afspore den 1 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 790 Skrevet 19. April Sjov ide. Jeg har det en gang imellem på samme måde. "Det hus derinde mødte jeg hende pigen, som suttede pik som en støvsuger" og så videre 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 83 Skrevet 19. April Eller ham som brugte en støvsuger på sin pik 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7033 Skrevet 19. April (edited) anmelder skrev, for 2 timer siden: Sjov ide. Jeg har det en gang imellem på samme måde. "Det hus derinde mødte jeg hende pigen, som suttede pik som en støvsuger" og så videre - - som en støvsuger - måske du kunne pinde det lidt mere ud !?!? - ja, - var det en Nilfisk eller en Miele ?? Redigeret 19. April af Nye tider 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewBee6970 44 Skrevet 19. April Lovingthai skrev, for 3 timer siden: Jeg ligger selv ud Altså du mener "lægger ud"? Ps: Sorry, men når man nu ikke kan afspore... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1677 Skrevet 19. April NewBee6970 skrev, 1 time siden: Lovingthai skrev, for 5 timer siden: Jeg ligger selv ud Altså du mener "lægger ud"? Hvem ser lækker ud?? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lovingthai 270 Skrevet 19. April Needy skrev, for 1 minut siden: Hvem ser lækker ud?? Jeg ligger i sengen om et øjeblik, og jeg skal lægge kartofler i haven, ja den danske sprog er en svær en 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lovingthai 270 Skrevet 19. April Det her er det 8 indlæg, og tråden er IKKE blevet afsporet endnu jeg syntes jeg kan høre en moderator der græder sig selv i søvn. ( er den for grov ? ) 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1677 Skrevet 19. April Lovingthai skrev, for 18 minutter siden: Det her er det 8 indlæg, og tråden er IKKE blevet afsporet endnu jeg syntes jeg kan høre en moderator der græder sig selv i søvn. ( er den for grov ? ) Det her er det 9. indlæg og nej det du kan høre er to moderatorer der banker hovedet ind i væggen - helt ude af sync 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 584 Skrevet 19. April Måske fordi mods ikke har været herinde efter tråden er startet. Nå men er et halvhjertet forsøg på at ramme midt imellem så en afsporing ? Det tør jeg ikke satse på. Så jeg går all in. Jeg har gennem et langt liv satset alt på at finde en fast GP, men de holder op, flytter, dør eller forsvinder på anden måde. Så det er der intet kommet ud af. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lovingthai 270 Skrevet 20. April Moden slikken M skrev, for 2 timer siden: Måske fordi mods ikke har været herinde efter tråden er startet. Nå men er et halvhjertet forsøg på at ramme midt imellem så en afsporing ? Det tør jeg ikke satse på. Så jeg går all in. Jeg har gennem et langt liv satset alt på at finde en fast GP, men de holder op, flytter, dør eller forsvinder på anden måde. Så det er der intet kommet ud af. Nu har moderatoren været online, og det ser ud til de har accepteret tråden, og det det fristed den er udtryk for. Og jeg ser det lidt som at de trods alt har lidt humoristisk sans til dit indlæg. Jeg har selv fundet en GP som bor her fast og satser på hende i de næste mange år. MEN prøv nu at tænke tanken at du havde fundet en for 25 år siden, en lækker blond pige på, dengang 25 år, hvad så idag ? Er det en 50 år gammel GP du vil betale for ? Eller havde du skiftet hende ud ? jeg kunne ikke forstille mig at have den samme GP i så mange år, måske det udviklede sig til venskab og ikke kunde/GP, men jeg betaler for at få nogle fantasier udløst, og de er ikke at være sammen med en pige på min egen alder, undskyld udtrykket. og tak fordi du IKKE afsporer, dit indlæg passer, som ALLE andre ind i tråden om alt eller intet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1318 Skrevet 20. April Nye tider skrev, den 19.4.2025 at 21:38: var det en Nilfisk eller en Miele ?? Så længe det ikke var en roomba 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lovingthai 270 Skrevet 20. April ½angel skrev, for 1 minut siden: Så længe det ikke var en roomba Det er nok en god ide hvis det er en våd støvsuger, ellers går den nok i stykker efter kort brug. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4746 Skrevet 20. April Lovingthai skrev, Lige nu: Det er nok en god ide hvis det er en våd støvsuger, ellers går den nok i stykker efter kort brug. I stykker efter kort tids brug? Din volumen ved sædafgang er vist væsentlig større end min… 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lovingthai 270 Skrevet 20. April Den_glade_amatør skrev, for 9 minutter siden: I stykker efter kort tids brug? Din volumen ved sædafgang er vist væsentlig større end min… Min nilfisk body våd støvsuger er på 12 L og det er fint nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1318 Skrevet 20. April Lovingthai skrev, for 23 minutter siden: Min nilfisk body våd støvsuger er på 12 L og det er fint nok Dig en god aften? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lovingthai 270 Skrevet 20. April ½angel skrev, Lige nu: Dig en god aften? Hvis du spørger konen så vil hun nikke ja til det. vi måtte lige skifte sengetøj for lidt tid siden, det hjalp ikke at hun skreg stop midt i udløsningen, der er ingen stop knap, og nu har vi gået og ladet op hele påsken, så ja der var tryk på, og nok til at befolke et mellemstørelse afrikansk land (hvis det ikke lige var fordi strengen blev klippet for mange år siden ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1273 Skrevet 20. April (edited) Lovingthai skrev, for 56 minutter siden: Min nilfisk body våd støvsuger er på 12 L og det er fint nok Ellers kan en malkemaskine anbefales... Den stopper først når den har fået 5 liter Og så er den godkendt til "fødevarer" Redigeret 20. April af Refresh 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 631 Skrevet 20. April Er jeg den eneste som har været på fisketur i dag? Desværre var det en 0 tur men i det mindste regnede det ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 939 Skrevet 21. April Jeg kan se fremtiden. Jeg skimter en mod der udbryder: oh man, I’m too old for this s...! Jeg ser en mysteriøs mod der låser en munter tråd og en bruger der græder uretfærdighedens tårer i morgendæmringens tåge. Og jeg ser en dag komme hvor TheLion49 genposter et velkendt indlæg til en skeptisk og rådvild modtagelse. Og @Needy vender frisk og udhvilet tilbage fra ferien i Spanien og pigerne får atter travlt. Håber det besvarer dit indlæg relevant. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1677 Skrevet 21. April (edited) latinas4ever skrev, for 43 minutter siden: Og @Needy vender frisk og udhvilet tilbage fra ferien i Spanien og pigerne får atter travlt. En melding fra de sydlige himmelstrøg. Solen er skarp og og der blæser en kold vind fra vest - brrrr!! Der er ikke noget mere ynkeligt end at sidde i baren med rødsprængte øjne fordi man har sovet elendigt da det føles som om man har ligget i en seng fyldt med grus. En rødspættet krop er IKKE noget der tiltrækker de lokale senoritas andet end et medfølende smil og himmelvendte øjne Husk nu den fordømte solcreme! Man føler sig kun som en viking når man lige har lagt sig i solsengen - aldrig dagen efter! Redigeret 21. April af Needy 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 790 Skrevet 21. April Lovingthai skrev, den 20.4.2025 at 00:15: Jeg ligger i sengen om et øjeblik, og jeg skal lægge kartofler i haven, ja den danske sprog er en svær en altså din seng og dine kartofler - hmmm giver et grimt billede på nethinden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg